Radio Zet zmienia identyfikację wizualną marki. Jest to początek zmian w Radiu Zet, które wraz z jesienną ramówkę swój program będzie kierowało do nowej grupy docelowej (28-49 lat).
Nowe logo może i estetyczne, ale nie do radia!!! Poprzednie od razu było zauważalne, a to jest po prostu nijakie. O "czujesz i wiesz" się nawet nie wypowiadam bo szkoda słów! Mateusz!, chyba się za mocno zapędziłeś! I żadna z tych tęgich głów Radia ZET nie zorientowała się że Kołodziejska nadaje się ostatecznie na pasmo po 24? Nikt jeszcze nie skojarzył że od kiedy się pojawiła (2008 r.) słuchalność zaczęła spadać? Nie dziwota bo baba jest wredna, zarozumiała i niemiła dla słuchaczy. A wy ją jeszcze w jedno z najważniejszych pasm uparcie pchacie... Obudźcie się tam! Beznadziejny Mędrzycki już się z ZETką pożegnał, czas na wieśniarę Kołodziejską!
Widzę, że sponsorem radia bzdet może być koncern farmaceutyczny GSK - he he. Logo prawie identyczne. A może jakiś mały pozewik radyjku wytoczą prawnicy z albionu?
Komentarze (1 - 10 z 32)
- logo z TV Puls
- "Czujesz i wiesz" (Radio Zet) / "Wstajesz i wiesz" (TVN 24)