Łukasz Szewczyk28.04.2011 (23:00)150

Polsat na wszystkich platformach

Kanały Grupy Polsat w najbliższym czasie dostępne będą na wszystkich platformach satelitarnych w Polsce, także w ofercie telewizji "n". Dzięki temu zdobędą większą rzeszę widzów stając się poważną alternatywą dla stacji z Grupy TVN.

Przejdź do artykułu

Komentarze (61 - 70 z 150)

Spokojnie. Na razie wiadomo, że nic nie wiadomo ;). Kanały Polsatu pojawiły się w internetowym systemie do ustawiania nagrywania dekoderów, wydrukowano nowe ulotki (z Polsatem), rano było info w "N-Magazynie" (które usunięto). Czyli wszystkie znaki na niebie wskazują, że Polsat jednak pojawi się w "n". Z kolei rzecznik telewizji "n" poinformowała nas, że umowa nie została jeszcze podpisana - nam pozostaje mieć nadzieję, że to prawda. Swoją droga nowa edycja promocji telewizji "n" (bez zmian cenowych) ma obowiązywać od 6 maja, jednak to nie musi oznaczać konkretnego terminu wprowadzenia Polsatów do oferty.
Treść edytowana 3 razy (ostatnio 29 kwietnia 2011 o 11:12:59 przez lukasz_szewczyk).
 0  
W sumie dobrze,że wreszcie polsaty wejdą do n-ki,ale tak na dobrą sprawę,czy warto oglądać nawet hity filmowe,przerywane reklamami, których czas trwania jest niemożliwy do strawienia przez odbiorcę?
 0  
Właśnie pękam ze śmiechu, czytając niektóre komentarze :)
Takiej histerii dawno tu nie było :) - aż sam redaktor zabrał głos ;)
K l i n (usunięte konto #3093) 29.04.2011 (10:44:36)
 0  
Widocznie jeszcze nie poinformowali o tym inwestorow na gieldzie, dlatego nie moga oficjalnie informowac prasy. A przecieki jak zwykle sa przed oficjalnymi informacjami, wiec Polsat w N to juz pewnik.
 0  
"Faktycznie jeśli to prawda to abonenci C+ którym zależało na Polsacie przejdą do N"


ty jestes człowieku normalny !!!! ???
Zostawie paczke Canal Plus i pojde do N z NoFilm i NoSport hehehe z ksiezyca sie urwałes
 0  
Czy "n" znaczy nie,czy jeszcze bardziej?
 0  
"Faktycznie jeśli to prawda to abonenci C+ którym zależało na Polsacie przejdą do N"


ty jestes człowieku normalny !!!! ???
Zostawie paczke Canal Plus i pojde do N z NoFilm i NoSport hehehe z ksiezyca sie urwałes
 0  
Nigdy nie dajcie się nabrać telewizji "n". Firma tworzy marketingowe wrażenie przewodnika nowych technologii w naszym życiu. Niestety, na wrażeniu wszystko się kończy. Jestem ich abonentem 3 rok. Po 2 latach, w ostatnich dniach grudnia 2010 roku, podpisałem umowę przedłużającą naszą współpracę. Moją „smyczą” miała być opcja multiroom. Zgodnie z warunkami promocji miałem wykupić pakiet full, wymienić dekoder z nagrywarką na dekoder z oprogramowaniem turbo i dokupić za 99 zł drugi dekoder do multiroomu. Wymiana dekodera głównego poszła w miarę łatwo. W miarę, bo też mam zastrzeżenia. Z dostawą kurierską dekodera dodatkowego gehenna trwała aż 4 miesiące! Owszem telewizja „n” przysłała mi go co jakiś czas, ale zamiast za 99 zł, dostawy było po 1 raz za 118 zł i dwa razy 148 zł. Każda dostawa oczywiście reklamowana w BOK. W odpowiedzi miękkie słowa konsultanta i … nic. Żadnych zmian. Dopiero 4-ta dostawa, po 4 miesiącach była w prawidłowej cenie. Niestety, na tym wcale nie skończyły się kłopoty. Po podłączeniu dekodery nie nawiązywały połączenia. 4 godziny na słuchawce z technicznym konsultantem BOK (na mój oczywiście koszt) i przetestowanie wszystkiego na zasadzie „ niech Pan teraz wbije kod i naciśnie przycisk” skończyło się oświadczeniem, że przysłano mi niesparowany poprawnie dekoder… Wiecie, taki test – ile jest w stanie znieść klient!... BOK złożył zlecenie do działu technicznego na zdalne wysłanie do mnie prawidłowej konfiguracji i oprogramowania. Zgodnie z regulaminem ma na to 48h. Jak ławto się domyśleć nic nie przyszło, sprzet nie działa, usługa nie działa. Tylko faktura comiesięczna pewnie będzie prawidłowa. Będzie, bo póki co w „n” od 3 miesięcy FV nie są wystawiane dla nikogo. Z tym sobie też nie radzą. Dacie wiarę? 3 miesiące awarii systemu rozliczeniowego? Kto tam pracuje i za co bierze wynagrodzenie? Reasumując… „n” to telewizja nowej ignorancji! Brak realizacji warunków umowy, dramatyczne kłopoty logistyczne, kłopoty z weryfikacją klienta, nie zawsze kompetentni konsultanci w BOK ograniczeni w dodatku chorymi procedurami i mini odpowiedzialnością, bark realizacji zadani w określonych regulaminem czasie. Moje konto klienta zawiera pewnie z 20 reklamacji. Odpowiedzi na nie mam dwie. Tego też nie realizują, choć mają taki obowiązek. Moja teczka z dokumentacja na pewno spodoba się w UKE i UOKiK, a może nawet w sądzie. Parafrazując polityka „NIE IDŹCIE NIEBIESKĄ DROGĄ”! Nie przygarniajcie do domu n-kropka. Szkoda nerwów, kasy i czasu.
 0  
Mam CP i C+. Dla mnie liczy się sport i od czasu do czasu dobry film plus programy przyrodnicze. Po co więc mi N?
 0  
@piar
Może i miałeś problemy o których piszesz ale nie gadaj głupot, że wszyscy nie dostają faktur! Ja i moi znajomi co mają N'kę dostajemy je bez żadnych problemów.
 0  

Polecamy