Łukasz Szewczyk03.01.2012 (0:39)8

Rok 2011: 4 godz. przed TV, Polsat wyprzedził TVN, "Ranczo" hitem

W 2011 roku Polacy średnio oglądali telewizję ponad 4 godziny dziennie. Najczęściej wybierali Jedynkę, jednak w komercyjnej grupie (16-49) liderem jest Polsat, który wyprzedził TVN - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Hitem 2011 roku okazał się serial "Ranczo".

Przejdź do artykułu

Komentarze (1 - 8 z 8)

Ludzie płaćcie abonament telewizyjny zyski wynoszące 2 043 073 335 + 1 450 108 535 to zdecydowanie za mało by utrzymywać się z samych reklam.
 6  
Statystyki programów z najlepszą oglądalnością zwłaszcza informacyjnych trochę manipulują rzeczywistość: mikołajkowe wydanie Wydarzeń (miejsce 6) odbiega znacznie od normalnych wyników (tak o połowę albo 100% zależy jak na to patrzeć). Również Wiadomości doganiane przez Fakty, czy Teleexpress na co dzień ogląda znacznie mniej osób. Patrząc na tabelę widać, że to benefis Małysza tak nabił oglądalność wspomnianym programom.
 0  
zobaczcie ile viva zarabia z reklam to skandal!!!
 0  
18/20 Najchętniej oglądanych programów wyemitowała TVP- teraz jest tak, ale jak zaraz powiedzą, że chcą na nie pieniądze, to wszyscy wstaną i powiedzą: "ja nie dam bo nie oglądam, tam nie ma nic ciekawego."
 1  
apropos tvp i komentarza ""ja nie dam bo nie oglądam, tam nie ma nic ciekawego.""

2 kanaly telewizji publicznej maja przychod z reklam porownywalny z najwieksza telewzija komercyjną w Polsce!!!!

telewizja publiczna ma nakaz tworzenia programow misyjnych i jej cel jest w przeciwienstwie do telewziji komercyjnych - natomiast tworzy programy pokroju tych najchetniej ogladanych o zerowej jakosci intelektualnej.

i jeszcze do tego ogromnego worka wpływow mamy placic abonament ? za co ? za teatr telewziji raz w tygodniu ?
 0  
@musicradar
Tak chętnie mówisz o misji TVP, ciekaw jestem za jaką misje byłbyś gotów wyłożyć pieniądze, Teatr Telewizji (wnioskuje, ze nie), koncerty filharmoniczne, dokumenty ? Szczerze wątpię, poza tym zapominasz o TVP Kultura, TVP Historia, i za zasłoną zysków dwóch kanałów TVP2 i TVP1, nie zauważasz 16. ośrodków regionalnych TVP, czyli 16 kanałów nie utrzymujących się z wpływów z reklam.
 0  
zobaczcie ile viva zarabia z reklam to skandal!!!
a co się dziwisz.. piosenka -> reklama -> 2 piosenki -> reklamy itp
 1  
@ReMiZ
bardzo chcialbym w to wierzyc ale jak czytam ze tvp jest niezadowolone z ogladalnosci tvp kultura a osrodki regionalne sa marginalizowane
(one tez emituja lokalne reklamy (touche) ;-)

TO, TO szlag mnie tarfia jak po serwisie informacyjnym musze brnac przez durne reklamy farmaceutyków zeby zobaczyc sport i pogode!!!!!
to powinno byc bez przerywników w postaci reklam!

kwestia czasu jak programy beda przerywane reklamami tez- jak bedziemy tak pokornie sie z tym godzic!
 1