Łukasz Szewczyk01.02.2013 (14:52)9

Katarzyna Pakosińska w nowej kampanii UPC (wideo)

Katarzyna Pakosińska pozostaje twarzą UPC Polska, największego w Polsce operatora telewizji kablowej. Właśnie ruszyła nowa kampania reklamowa, która promuję telewizję cyfrową oraz dwa razy szybszy internet.

Przejdź do artykułu

Komentarze (1 - 9 z 9)

Nie ma to jak utrwalanie tępego ludzkiego podejścia do muzyki elektronicznej, kiedy wszystko co ma tempo 4/4 to techno. (oprócz disco polo) ..
 4  
Fajna ta laska a jak sie jeszcze smieje...!?
 1  
bardzo sexi ta laska...
 0  
Jeszcze powinni dodawać że reklamy przerywane są filmami (ew. programami)
 2  
telewizja nowocześniejsza niż wszystkie inne? taaaa... samozachwyt chyba przysłonił im dzisiejszą nowoczesność...
chyba, że mówimy o tym sprzęcie, który wiecznie się zawiesza, wygląda choćby miał 20 lat...
dział pomocy technicznej to jeden wielki syf
nowoczesna to fakt, lubią nowoczesne duże kwoty na fakturach
 3  
U mnie w UPC internet jest nawet 3 razy, ale wolniejszy. Popsuli się strasznie.
 1  
TĄ KASE KTUROM DAJOM A REKLAMY TO BY PRZESNACZYLI NA NOWE KANALY A NIE DAWCI ZRABJACI AKTOROM ONI MAJA DOSYCI KACY CI AKTORKI
 1  
Uwielbiam tę aktorkę i nawet gdyby reklamowała zardzewiałe żelastwo też chętnie bym każdą reklamę oglądała.Jest wesoła,a ten Jej perlisty śmiech jest bardzo udzielający. :)
 0  
wyjatkowo durna reklama, kretynski tekst i beznadziejne wykonanie, jak ja widze to mam ochote strzelic do tej brzydkiej kobiety ktorej najwyrazniej wydaje sie ze jest zabawna i ladna a tymczasem jej teksty sa na poziomie karalucha po lobotomi i ma ona urok radiowca mowiac delikatnie. zenada.
 0