Łukasz Szewczyk09.08.2013 (12:41)23

Koniec Discovery World! Do Polski wkracza Discovery Turbo Xtra

Kolejny nadawca jesienią 2013 roku przeprowadzi zmiany w portfolio swoich kanałów tematycznych. W połowie września 2013 roku z polskiego rynku telewizyjnego zniknie kanał Discovery World, który zostanie zastąpiony kanałem Discovery Turbo Xtra.

Przejdź do artykułu

Komentarze (11 - 20 z 23)

Jest jeszcze BBC Knowledge.

W każdym razie pozostaje coraz mniej wartościowych dokumentalnych kanałów.
Planete
Discovery Historia (tylko ten format 4:3)
BBC Knowledge
Tylko trzy kanały.
 2  
Discovery WORLD to najlepszy ich kanał !!!!!!!!!!!!!!!!!
Niszczą go dla kolejnego pseudo-choroba-wie-co !!!!! GRATULUJĘ! Kolejna papka nie do oglądania. Żenua
 3  
Mnie pasuje. Discovery World to najrzadziej oglądany przeze mnie program od nich. Głównie powtórki starych programów historycznych, emitowanych do obrzydzenia. :P Mam nadzieję, że pojawi się od razu w HD, razem z innymi zapowiadanymi kanałami w HD. :P
 2  
Będąc w Polsce oglądałem Discovery World, będąc w UK oglądam Discovery Turbo i szczerze nie wyobrażam sobie zamiany jednego kanału na drugi. Obie stacje puszczają programy o całkiem innej tematyce więc nadawca chce trafić do innej grupy odbiorców. Pytanie tylko dlaczego? Czyżby motoryzacja lepiej się sprzedawała? Wg. mnie jest jej i tak już za dużo na ogólnym Discovery bo zamiast poznawać świat oglądam jak Edd China enty raz naprawia tego samego jaguara :(
 0  
O Jezuniu... znowu te pieprzone paradokumenty,
muszę stwierdzić że niektóre seriale będą bardzo
słabe: a najwięcej z takich szukałbym
prawdopodobnie w nowościach.
(usunięte konto #29101) 9.08.2013 (21:33:36)
 0  
Discovery - dno.
History - kiedyś naj, dziś lipa.
Discovery World - kiedyś super, wkrótce nie będzie.
Discovery Science - super, chociaż ostatnio powtórki.
Planete+ - w tej chwili naj.
BBC Knowledge - jeszcze trzyma poziom.
Nat Geo - bywało lepiej.

Podsumowując: poziom edukacji spada również w mediach.
 4  
Viasaty sa dobre.
 1  
Media to rozrywka, nie edukacja. :P Widzowie zmieniają swoje preferencje, to ramówka też się zmienia. Czas się przyzwyczaić, że nikt już nie chce oglądać nudnych dokumentów historycznych o wojnie. :P Jestem pewien, że większości ta zmiana przypadnie do gustu.
 0  
Jakby nie można dać krótszej nazwy tylko jeszcze extra i pewnie logo na pół ekranu, by widz wiedział co za kanał ogląda.
 0