Łukasz Szewczyk07.01.2014 (17:14)2

Wymówki Serca i Rozumu w nowej kampanii Neostrady (wideo)

Serce i Rozum pędzą na złamanie karku, by skorzystać z promocyjnej oferty Orange, ściągając na siebie uwagę drogówki. Rozpoczynająca się dziś kampania autorstwa agencji Publicis zachęca do zakupu Neostrady z telewizją lub FunPacka. Działania komunikacyjne będą prowadzone w telewizji i radiu.

Przejdź do artykułu

Komentarze (1 - 2 z 2)

Kampania może i nowa, szkoda tylko że oferta stara :P.
 2  
brak kreatywnosci i dluzszego myslenia. mamy 21 wiek i jak zaoferuja ciekawiej to sie skusze. niech obserwuja konkorencje i poprawia szybkosc i jakosc laczy.zawiesza sie czasem-zaklucenia tez sie trafia,ai z laczem tez czasem krucho niski przesyl danych,lub ich brak oraz zaklucenia. za 120 pln to powinienem miec pakietwypasiony ,a nie podstawowy.to powinno byc 40-80 mega internetu-standart,telefon wypas,telewizja pakiet sredni plus.te prezenty gratis,czy podstepna promocja do abonentu.
 1