Łukasz Szewczyk14.05.2015 (10:14)8

Sprzęt AGD i RTV sam będzie sygnalizować o usterce

Internet rzeczy może zrewolucjonizować obsługę klienta. Dzięki podłączeniu do sieci sprzętów domowych, jak lodówka czy zmywarka, sygnał o awarii czy zakłóceniach w działaniu dotrze do producenta szybciej niż w czasie rzeczywistym, dzięki czemu możliwa będzie błyskawiczna naprawa, nawet bez angażowania klienta.

Przejdź do artykułu

Komentarze (1 - 8 z 8)

po zakończeniu gwarancji, na pewno da znać, kliencie kup nowy sprzęt.
 9  
Szykuje się totalna inwigilacja klienta.
 6  
W rzeczywistości pomoże producentowi "zepsuć" sprzęt po upływie gwarancji...
 8  
I po co wszyscy mają wiedzieć o tym kiedy zaglądam do lodówki i co w niej mam?...oczywiście do tych gromadzonych danych będą miały dostęp organy ścigania, tak jak teraz jest z bilingami.
 4  
Tylko jedno proste pytanie: po co?
 3  
FOR MONEY :-)
 5  
Ja wiem jak to będzie w rzeczywistości wyglądało. Klient za krótko ogląda TV, producentowi grozi to tym, że TV będzie działał dłużej niż zakładane 3 lata więc trzeba zwiększyć długość używania TV poprzez zdalne uruchamianie jego elektroniki przy wyłączonej matrycy. Tym sposobem klient będzie sobie słodko spał, a TV będzie się wewnątrz grzał aby paść po 3 latach.
Innego zastosowania BRAK!
 1  
furrorę zrobi apk do lodówki "Żryjmondo" która na FB będzie informowała: "Twój znajomy Andrzej Janusz zeżarł ćwierć kilo wiejskiej i popił 300 ml kefiru w 7 minut"
 4