Łukasz Szewczyk30.12.2016 (12:36)2

TP-Link wydłuża gwarancję na swoje produkty

Dwadzieścia lat działalności na światowych rynkach skłoniły TP-Link do odświeżenia wizerunku. Wprowadzone zmiany to nie tylko nowe logo czy slogan, ale także cała identyfikacja marki, która coraz bardziej koncentruje się na potrzebach klientów. Potwierdzeniem tych zmian jest decyzja o wydłużeniu gwarancji na sprzedawane produkty.

Przejdź do artykułu

Komentarze (1 - 2 z 2)

... a czy dziury bezpieczeństwa w ruterach też będą poprawiane tak długo?
 0  
Pewnie nie. W tplinku z utrzymywaniem firmware jest kiepsko. Jak tylko można to zaprzestają rozwoju.

Nie ma tam czegoś takiego, że np firmware, wsparcie jest utrzymywane X lat po zaprzestaniu produkcji itd.

Tak więc tplink do wymagających zadań słabo się nadaje.
 0