Łukasz Szewczyk11.10.2017 (12:48)5

Płatna TV, dostawcy internetu i rynek reklamy pod lupą UOKiK

Rynek reklamowy, prasy, drukarni, platform internetowych, płatnej telewizji i dostarczania internetu pod lupą UOKiK. Prezes urzędu prowadzi już sześć badań w sprawie rynku mediów. Najnowsze dotyczy rynku reklamowego i ma określić jego stopień koncentracji i strukturę.

Przejdź do artykułu

Komentarze (1 - 5 z 5)

Jeśli płacę za jakiś kanał, reklamy tylko pomiędzy programami...amen. Nagle by się pojawiła masa kanałów FTA i to po polsku :)
 7  
Moim zdaniem UOKIK powinien zwrócić uwagę na kanały HBO ( 1,2,3) która na każdym filmie i programie na końcu nadaje materiały promocyjne plus reklamę swojej usługi HBO-GO. Miałem okazję oglądać czeską wersję HBO ale czegoś takiego tam nie było.
Również w Canal+ często w finałowych momentach filmów pojawiają się autopromocje programowe. I to są telewizje które deklarują że nadają filmy bez reklam. A już nie wspomnę o kanałach dokumentalnych wielkich firm ( Discowery, NGC itp) gdzie materiałów promocyjnych podczas emisji filmów jest więcej niż samego filmu... plus reklamy.
 3  
Moim daniem uokik powinę zdjąć prawo wyłączności na kanały telewizyjne. Dziwnym trafem kablówki nie maja takich wyłączności i działają, Takie usuniecie wyłączności jeszcze bardziej by wymusiło konkurencyjność.
 0  
Moim daniem uokik powinę zdjąć prawo wyłączności na kanały telewizyjne na platformach cyfrowych. Dziwnym trafem kablówki nie mają takich wyłączności i działają, Takie usuniecie wyłączności jeszcze bardziej by wymusiło konkurencyjność.
 0  
Przepraszam za błędy, na telefonie pisałem i teraz patrze jakie kwiatki powstały ;). Tak czy siak. Moim daniem wyłączność na kanały telewizyjne powinna być zdjęta z platform cyfrowych..
 0  

Polecamy