11.10.2017 (13:30)11 komentarzy
Nagrody branży kablowej dla Zygmunta Solorza i TVN
Polska Izba Komunikacji Elektronicznej przyznała najważniejsze nagrody branży kablowej Złota PIKE oraz rozstrzygnęła XII Festiwal Kanałów Tematycznych
Fot. Newseria
Laureatem Złotej PIKE w Kategorii Nadawca został TVN, który w tym roku obchodzi 20-lecie swojej działalności na rynku medialnym w Polsce. Kapituła Konkursu doceniła przede wszystkim wkład stacji w rozwój nowoczesnej telewizji informacyjnej oraz tematycznej, ze szczególnym uwzględnieniem TVN24.
W Kategorii Operator, laureatem została Telewizja Kablowa Krasnystaw, a statuetkę w najważniejszej
Podczas gali 44. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE, odbywającej się w Poznaniu, została również rozstrzygnięta XII edycja Festiwalu Kanałów Tematycznych, w której o nagrody Tytanowe Oko walczą nadawcy, którzy nadają swoje programy w sieciach kablowych w Polsce.
W kategorii Wydarzenie roku zwyciężył A+E Networks Poland za akcję telewizji Lifetime #Linia prosta. Z kolei w kategorii Kampania promocyjna zwyciężył Turner Broadcasting za kampanię społeczną "Bądź kumplem, nie dokuczaj". W kategorii Kanał lifestylowy zwyciężył TVN Turbo, z kolei w kategorii Współpraca z operatorami zwyciężył Fox Networks Group.
Kategorii Osoba/Instytucja odebrał Zygmunt Solorz-Żak, twórca największej w Polsce i regionie grupy medialno-telekomunikacyjnej, składającej się z Cyfrowego Polsatu, Polkomtelu (operator sieci Plus) i Telewizji Polsat.
W Kategorii Operator, laureatem została Telewizja Kablowa Krasnystaw, a statuetkę w najważniejszej
Podczas gali 44. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE, odbywającej się w Poznaniu, została również rozstrzygnięta XII edycja Festiwalu Kanałów Tematycznych, w której o nagrody Tytanowe Oko walczą nadawcy, którzy nadają swoje programy w sieciach kablowych w Polsce.
W kategorii Wydarzenie roku zwyciężył A+E Networks Poland za akcję telewizji Lifetime #Linia prosta. Z kolei w kategorii Kampania promocyjna zwyciężył Turner Broadcasting za kampanię społeczną "Bądź kumplem, nie dokuczaj". W kategorii Kanał lifestylowy zwyciężył TVN Turbo, z kolei w kategorii Współpraca z operatorami zwyciężył Fox Networks Group.
Komentarze (1 - 10 z 11)