Łukasz Szewczyk13.11.2017 (12:51)6

Połowa reklam w sieci nie jest zauważana przez internautów. Wideo liderem na stronach, grafika w social media

We wrześniu polskim internautom korzystającym z komputerów osobistych i laptopów wyemitowano ponad 30 mld reklam - to średnio 1,3 tys. na jednego użytkownika sieci. 52 proc. tych kreacji zostało wyświetlonych w polu widzenia internauty i były tam widoczne przez średnio 11 sekund - wynika z analizy Gemiusa.

Przejdź do artykułu

Komentarze (1 - 6 z 6)

Analiza Gemiusa. Hehe, pierwszy lepszy filtr adblocka wycina te ich skrypty ze stron, więc Gemius nie "widzi" ok. 40% internautów polskich, bo ich skrypty się po prostu nie ładują.
 3  
Nie zapominajmy o Disable HTML5 Autoplay.
Zbychu51 (usunięte konto #28584) 13.11.2017 (13:58:27)
 2  
Już dawno temu pisałem, że ludzie reklam nie zauważają. Co z tego, że się wyświetliła w polu widzenia skoro każdy szuka przycisku zamknij.
 2  
Podobnie nie zauważam reklam w tv, przeważnie je co najwyżej słucham robiąc coś innego. Reklamy śledzące moje zakupy w sieci wypadają idiotycznie, ostatnio już po raz drugi oferują towar już kupiony.
 1  
A co z Bumper Ads, ostatnio jeden z nowszych formatów na youtube, to samo reklamy displayowe? Też sporo można poczytać o tym jaka jest ich skuteczność i koszty, nie bede linkował ale jak ktoś zainteresowany to Social Media Manager ostatnio dużo na ten temat pisało.
 3  
A najlepsze, że ci co płacą za reklamy myślą naiwnie, że im to coś daje :D
 1