09.02.2018 (7:57)22
TVP testuje nowe badania oglądalności. Internet rzeczy i opaski do analizy zachowań widzów
Telewizja Polska pracuje nad udoskonaleniem własnego systemu pomiarów oglądalności. Publiczny nadawca korzysta w tej chwili z rozwiązania bazującego na danych z dekoderów Netii. Równolegle prowadzi pilotażowe testy nowego systemu telemetrycznego opartego o internet rzeczy i specjalne opaski dokładnie rejestrujące zachowania widzów przed telewizorami.
Komentarze (1 - 10 z 22)
________________________________________________________________________
Spójrz na moich psychofanów!!! Właśnie tak wygląda przewlekły ból d. =)
Przecież po to jest robiony panel badawczy, nie dla samego stwierdzenia faktu, ale żeby porównując różne zestawienia tym samym panelem badawczym można było wyciągnąć wnioski co jest najpopularniejsze i warto lokować pieniądze przez reklamodawców.
Robić badania sobie mogą, problem w tym że szkoda kasy, bo dla nikogo prócz TVP będą niewiarygodne.
Jaki to ma związek?
________________________________________________________________________
Spójrz na moich psychofanów!!! Właśnie tak wygląda przewlekły ból d. =)