Łukasz Szewczyk09.07.2018 (12:57)3

Stacje benzynowe inwestują w gastronomię. Są coraz ważniejszym graczem w tym segmencie

W branży gastronomicznej i handlu silnym graczem stały się stacje benzynowe. Konkurują z osiedlowymi sklepikami i dyskontami, doganiając je zarówno pod względem asortymentu, jak i promocji. Niemal każda z większych sieci paliwowych rozwija już własny koncept gastronomiczno-kawiarniany, a sprzedaż pozapaliwowa staje się coraz istotniejszym źródłem przychodów.

Przejdź do artykułu

Komentarze (1 - 3 z 3)

"food concept director" - i wszystko jasne! Panie Ładny zakupy to się robi w lokalnym sklepiku bo jest o 30% taniej niż nawet w promocji na stacji benzynowej, a w ostateczności w sklepie nocnym gdzie też jest 30% taniej. Ponadto to "świeżo wypiekane pieczywo" powstaje z już wstępnie upieczonego ciasta głęboko mrożonego które nie powinno być przez ludzi spożywane.
 3  
to jest syn Magdy Gessler. A mama mówi, że ma być smacznie i tanio :D
 1  
Dopóki nie będą mieli niższych cen to niech nie myślą że będą w stanie konkurować z dyskontami czy zwykłymi sklepikami!!
Śmieszni są w tej chwili Dyrektorzy którzy zakładają jakieś większe przychody z tego!
Może jedynie w niedziele (nie handlową) ktoś przyjdzie bo ichniejszy chlebek! :P
 2