18.10.2018 (8:55)9
Polski rynek mediów: Serwisy typu Netflix coraz popularniejsze, ale nie zastępują tradycyjnej TV
Rynek mediów i rozrywki w Polsce będzie rozwijał się w średniorocznym tempie 3,5%, by w 2022 r. osiągnąć wartość 13,4 mld dolarów. Największe wzrosty w tym okresie notować będzie reklama internetowa oraz OTT, czyli wideo w serwisach streamingowych bez udziału operatorów telewizyjnych - wynika z najnowszej edycji raportu firmy doradczej PwC "Perspektywy rozwoju branży rozrywki i mediów w Polsce 2018-2022"
Komentarze (1 - 9 z 9)
Tylko jest jedna różnica miedzy nami a resztą świata.
Taką gównianą jakością jaką częstuje się nas z satelity i naziemnej... nie ma nigdzie. NETFLIX pokazał co to jakość i piękne 4K...
Sam korzystam z HBOGO, Netflix, Ipla, Player i TVP VOD. Do tego czasami wykupuje ElevenSports, Spotify, Tidala.