Łukasz Szewczyk08.11.2018 (10:28)9

T-Mobile: Wzrost do 10,6 mln użytkowników, spadek współczynnika odejść

Sieć T-Mobile Polska trzeci kwartał 2018 roku zakończyła wzrostem do ponad 10,6 mln użytkowników. Jednocześnie operator zanotował najniższy wskaźnik odejść.

Przejdź do artykułu

Komentarze (1 - 9 z 9)

Czekam na usługi telewizyjne w T-MOBILE na światłowodzie
 4  
No maja soe czym pochwalić, ja im kibicuje dalej bo przynajmnej daja fajne oferty i maja duzą infrastrukture.
 0  
Mają wzrosty bo od mniej więcej roku wciskają internet 10zl do każdego aneksu. Klienci często nawet nie wiedzą że płacą za dwa abonamenty. Przez najbliższy rok jeszcze da się tak robić. Jak przyjdzie czas kolejnego przedłużenia, nastąpi bolesny spadek ilości umów. Naiwni ludzie podpisują umowy, które można mieć 30-60% taniej u operatora wirtualnych z telefonem za gotówkę
 5  
@Katia Co Ty do czego porównujesz? Operatorów wirtualnych do macierzystych? Tak poza tym, to tmobile nie ma potrzeby wciskania nikomu niczego, bo chociażby po internet domowy ludzie sami się pchają, bo nikt inny go nie ma.
 5  
Dałem do T-mobile naprawy router , wrócił nienaprawiony dałem drugi raz do naprawy tym razem stwierdzili że to moja wina ,po pierwszym razie nie stwierdzili że to z mojej winy Mam zapłacić za naprawę 620 zł za hmmm co to za firma która ta robi?
 1  
Zaczeli od dobrej, spójnej kampanii, dołożyli przyzwoite oferty i zadbali o samą obsługę klienta. Obserwuje ich poczynania na rynku w Polsce i idą, przynajmniej moim skromnym zdaniem, w dobrym kierunku. Przez spory już czas u nich w sieci, widzę, że działają prężnie. Polkomtel ze swoją przestarzałą siecią może się schować. Wiem, że pozytywne zdanie o jakimś operatorze jest obierane w sieci różnie, ale ja serio mogę ich polecić ze swojego doświadczenia.
 2  
I jeszcze opłacili klakierów żeby piali z zachwytu nad tà nędzna oferta na takich stronach jak ta.
 0  
Era się skończyła jak ja T-Debile przejął.
 3  
Internet domowy - mam w T-Mobile, mieszkam 500m od nadajnika i mam 1 kreskę lub zero zasięgu LTE na ich najnowszym routerze Huawei. Dzwonię zgłaszam problem na infolinię, oni odpisują że po ich stronie jest ok i o dziwo, po telefonie zasięg się poprawia do 3 kresek, by po 2-3 dniach znowu zanikać do zera. Ile razy można dzwonić i zgłaszać ten sam problem? To jest nowy nadajnik, postawiony w tym roku, nie są w stanie tego zweryfikować?
A z abonamentów na telefon już dawno u nich zrezygnowałem, co trochę jakieś niejasności na fakturach, jakieś doliczenia, więc przeszedłem tam, gdzie mam lepiej i taniej
 0