Łukasz Szewczyk15.11.2018 (10:19)3

Polacy wystawiają często negatywne komentarze firmom w internecie. Rusza "Dobry głos dla firm"

Pozytywne opinie budują wiarygodność firm w oczach potencjalnych klientów. Zdaniem ekspertów Polacy woleliby wystawiać dobre oceny, nie mają jednak motywacji do dzielenia się pozytywnymi doświadczeniami. Do negatywnych komentarzy skłania ich chęć powetowania własnych strat oraz ostrzeżenia innych konsumentów przed nietrafionym wyborem. Podejmujemy decyzje kierując się opiniami, dlatego do dzielenia się nimi w sieci zachęca kampania "Dobry głos dla firm".

Przejdź do artykułu

Komentarze (1 - 3 z 3)

System pozyskiwania danych osobowych od ludzi
 4  
Firmy mają w dupie nasze opinie. Kupują sobie tyle opinii i lajków ile im się podoba.
 5  
Myślę ze nikt nie wystawia negatywnej opinii z byle powodu raczej firma zasłużyła, każda firma która kupuje pozytywne opinie zasługuje na upadek tym większy co ilość kupionych opinii.
 2