Łukasz Szewczyk06.03.2019 (14:33)12

UPC Polska kończy rok ze wzrostem do 1,447 mln abonentów

Największy operat telewizji kablowej UPC Polska rok 2018 zakończył wzrostem ogólnej liczby abonentów.

Przejdź do artykułu

Komentarze (11 - 12 z 12)

Wow, niesamowity wzrost UPC w 2018 roku o 12,9 tyś kl. Czyli ponad 200 sprzedawców, dziennie pozyskuje aż 35 kl. Czyli 1 sprzedawca pozyskuje jednego nowego kl. co 10 dni czyli dwóch nowych kl. na roboczy miesiąc. (oczywiście uśredniając i nie licząc rezygnacji). Tytył powinien raczej brzmieć - Wzrost liczby kl. w UPC zaledwie o 0,89% rok do roku. To raczej bardzo słaby wynik.
 5  
Telewizja to bzdura ale z internetem przeszedłem do UPC bo Netia w mojej lokalizacji zatrzymała się od kilku lat na 20 Mega i tak trzyma.
 2  

Polecamy