Łukasz Szewczyk01.04.2019 (12:03)8

Coca-Cola o smaku brzoskwiniowym w kampanii reklamowej (wideo)

Na polskim rynku pojawił się nowy, brzoskwiniowy smak marki Coca-Cola. Produkt w wariancie zero cukru dostępny jest w pojemności 0,5l i 1l. Kampania promocyjna otrzyma szerokie wsparcie w mediach, przede wszystkim w TV, digital i social mediach.

Przejdź do artykułu

Komentarze (1 - 8 z 8)

Znowu te chemiczne słodziki powstałe na bazie ropy naftowej i odpadów atomowych, a to wszystko opakowane w śmierdzący plastik. Dziękuję - nie skorzystam!
 2  
Jakby słodzili stewią a nie aspartamem to bym kupił. Nie każdy słodzik jest zły.
 5  
Stewia jest słodzikiem naturalnym, a oni zwykle słodzą chemicznymi bo są tanie i więcej dularów można na naiwnych ludziach zarobić.
 3  
tylko kofola
 3  
Jest smaczna, a słodzik jest mniej szkodliwy od cukru, wystarczy poczytać trochę na ten temat, a nie wierzyć w mity krążące od lat 90 :P
 6  
...a słodzik jest mniej szkodliwy od cukru,
Tja! Organizm człowieka jak spożyje słodzik to zachowuje się jakby spożył cukier czyli niewłaściwie go trawi bo trawi jak cukier. Cukier nie jest wcale szkodliwy no chyba, że po pół kilo codziennie spożywasz, ale tym sposobem to wszystko będzie szkodliwe.
Słodziki chemiczne nie powstały dla naszej przyjemności (śmierdzą i odbija się chemią), ale po to żeby było taniej.
 6  
Nie wyciągnęli wniosków że lipton brzoskwiniowy jest niesmaczny?
kamil2222adjasdbsajknakldnasjkbdkasjbfsjkdsjkfjfds 5.04.2019 (9:24:23)
 1  
Jakby było z cukrem to może bym spróbował, a tak to niech piją sami.
 3