Marketing

Nowy sezon Premier League w Viaplay. Ruszyła kampania z polskimi kibicami (wideo)

Nowy sezon Premier League w Viaplay. Ruszyła kampania z polskimi kibicami (wideo)

• Od nowego sezonu piłkarskiego wszystkie mecze angielskiej Premier League na platformie Viaplay
• Z okazji startu nowego sezonu platforma Viaplay przygotowała kampanię reklamową z udziałem fanów tej najlepszej ligi piłkarskiej na świecie.
01.08.20225
Anja Rubik ambasadorką kampanii Chivas Regal "Jak w górę, to z Wami!"

Anja Rubik ambasadorką kampanii Chivas Regal "Jak w górę, to z Wami!"

• Marka Chivas Regal ruszyła z kampanią "Jak w górę, to z Wami!".
• Celem akcji jest pokazanie, że osobiste i zawodowe sukcesy zawdzięczamy nie tylko sobie, ale także pomocy tych, którzy nas wspierają i inspirują.
• Ambasadorką akcji została m.in. Anja Rubik - polska supermodelka i aktywistka.
27.07.20221
Mniej niż co trzeci Polak chodzi do kina, spektakle na żywo ogląda garstka

Mniej niż co trzeci Polak chodzi do kina, spektakle na żywo ogląda garstka

• W ciągu 12 miesięcy poprzedzających badanie do kina wybrało się zaledwie 27,9% Polaków (ogół osób w wieku 16 lat i więcej) - pokazują dane Krajowego Instytutu Mediów (KIM), pochodzące z Badania Założycielskiego
• Jeszcze mniej osób było w teatrze lub filharmonii czy operze. W badanym okresie odwiedziło je odpowiednio 4,8% i 1,9% respondentów.
08.07.20224
W SEO najważniejszy jest użytkownik. Jak pozycjonować małe i duże serwisy?

W SEO najważniejszy jest użytkownik. Jak pozycjonować małe i duże serwisy?

Wszystkie działania związane z pozycjonowaniem stron internetowych mają przynieść korzyść zarówno właścicielowi danej witryny, jak i użytkownikom internetu. Na początek jednak warto sobie odpowiedzieć na pytanie na czym polegają działania SEO.
Artukuł sponsorowany0
BP Polska z promocją na wakacje. Żniżki na paliwo

BP Polska z promocją na wakacje. Żniżki na paliwo

• Wysokie ceny paliw i koszty tankowania samochodu w coraz większym stopniu obciążają portfele Polaków.
• BP Polska od lipca wprowadza dla swoich klientów ofertę, dzięki której mogą zaoszczędzić nawet 30 groszy na litrze paliwa.
04.07.20225
CTA - odkryj jego potencjał nie tylko w tekstach marketingowych!

CTA - odkryj jego potencjał nie tylko w tekstach marketingowych!

Podlinkowane słowo, wyrażenie albo przycisk z jasnym komunikatem. CTA, czyli wezwanie do działania, to swego rodzaju drogowskaz z instrukcją, w którą stronę powinien teraz pójść użytkownik. W jakich tekstach spotkamy CTA? Czy znajdziemy go także w mediach społecznościowych? Jaki ma potencjał marketingowy? Wszystkiego dowiesz się z poniższego artykułu! Sprawdź!
Artukuł sponsorowany
Polskie filmy w promocyjnej cenie sieci kin Helios. Co w lipcu?

Polskie filmy w promocyjnej cenie sieci kin Helios. Co w lipcu?

• Czwartki w kinach Helios zarezerwowane są dla najlepszych polskich produkcji w promocyjnej cenie 10 zł za bilet
• W lipcu na ekranach zaprezentowane zostaną aż cztery filmy.
29.06.20220
Za kilka lat co piąte piwo sprzedawane przez Kompanię Piwowarską będzie bezalkoholowe

Za kilka lat co piąte piwo sprzedawane przez Kompanię Piwowarską będzie bezalkoholowe

• Kompania Piwowarska w 2021 roku miała największy, przekraczający 41 proc., udział w całości sprzedaży piwa bezalkoholowego w Polsce.
• Do 2030 roku co piąte piwo w ofercie firmy nie będzie zawierało alkoholu.
• Promowanie odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu to jeden z elementów strategii zrównoważonego rozwoju spółki.
29.06.20221
Pozycjonowanie małych i dużych portali - czym się różni?

Pozycjonowanie małych i dużych portali - czym się różni?

Każdy, kto prowadzi własny biznes, zdaje sobie sprawę z tego, jak ważne, a przy tym nierzadko bardzo trudne, jest dotarcie do nowych klientów. Dzisiaj, kiedy szerokie spektrum naszej działalności przeniosło się do sieci, szczególnie istotna okazuje się być widoczność w Internecie.
Artukuł sponsorowany
"Polecam z całego serca". Fałszywe opinie w sieci pod lupą UOKiK

"Polecam z całego serca". Fałszywe opinie w sieci pod lupą UOKiK

• "Moja ocena 5/5", "Firma godna polecenia", "Polecam z całego serca" - brzmi znajomo? Pewnie tak, jeśli kupując w sieci czytasz opinie. Niestety nie zawsze są one prawdziwe.
• Prezes UOKiK stawia zarzuty związane z handlem fałszywymi opiniami dwóm spółkom
• Za tworzenie, pozyskiwanie i zamieszczanie fałszywych opinii w sieci grozi kara finansowa do 10 proc. obrotu.
13.06.20221