Marketing

Majowe premiery na kanałach National Geographic, National Geographic Wild i Nat Geo People

W maju kanały z rodziny National Geographic zapraszają widzów na zróżnicowaną ofertę premier, które przeniosą ich od zgiełku europejskich dworców, przez kulinarne Włochy, po najdziksze rejony Ameryki Południowej.
24.04.20252
Genactiv przedłuża współpracę z 38 Content Communication do końca 2025 roku

Genactiv przedłuża współpracę z 38 Content Communication do końca 2025 roku

Polska marka Genactiv, specjalizująca się w suplementach diety i dermokosmetykach opartych na bioaktywnym colostrum bovinum i mleku klaczy, kontynuuje partnerstwo z agencją 38 Content Communication.
24.04.20250
Beata Borucka wygrywa I Love Marketing - siła pokolenia 50+ na scenie

Beata Borucka wygrywa I Love Marketing - siła pokolenia 50+ na scenie

Beata Borucka, znana jako Mądra Babcia i twórczyni Silver TV, zwyciężyła w głosowaniu publiczności podczas konferencji I Love Marketing, obalając mity o pokoleniu 50+.
23.04.20250
AMBEREXPO rusza z kampanią "Warto TU być" - zmysły w centrum uwagi

AMBEREXPO rusza z kampanią "Warto TU być" - zmysły w centrum uwagi

Centrum wystawienniczo-kongresowe AMBEREXPO promuje się ogólnopolską kampanią "Warto TU być", opartą na idei "Eventy, które ożywiają zmysły".
23.04.20250
Vectra sponsorem głównym Sebastiana Kawy - legendy szybownictwa

Vectra sponsorem głównym Sebastiana Kawy - legendy szybownictwa

Vectra została oficjalnym sponsorem głównym Sebastiana Kawy, najbardziej utytułowanego pilota szybowcowego na świecie. Umowa wpisuje się w strategię firmy "Łączymy pasje, wspieramy sport" i zakłada kompleksowe działania promocyjne.
17.04.20250
Wielkanocna kampania KAMIS: "Odkryj Bogactwo Smaku"

Wielkanocna kampania KAMIS: "Odkryj Bogactwo Smaku"

KAMIS celebruje wielkanocną tradycję i smaki, które od lat goszczą na polskich stołach. Trwa kampania digitalowa "Odkryj Bogactwo Smaku", w której główną rolę grają cztery popularne musztardy marki: sarepska, delikatesowa, francuska i staropolska.
17.04.20250
"Słuchaj serca i rozumu" - kampania Friends&Brands i PBKM edukuje przyszłych rodziców

"Słuchaj serca i rozumu" - kampania Friends&Brands i PBKM edukuje przyszłych rodziców

Agencja Friends&Brands rozpoczęła współpracę z Polskim Bankiem Komórek Macierzystych (PBKM). Efektem partnerstwa jest nowa kampania edukacyjna pod hasłem "Słuchaj serca i rozumu", skierowana do kobiet w ciąży i ich rodzin.
16.04.20250
Startuje III edycja programu "Cyberdojrzali" Banku Pocztowego - nowością zajęcia dla uczniów

Startuje III edycja programu "Cyberdojrzali" Banku Pocztowego - nowością zajęcia dla uczniów

Bank Pocztowy rusza z kolejną edycją programu edukacyjno-społecznego "Cyberdojrzali. Bądź mądrzejszy od oszusta", którego celem jest zwiększanie świadomości na temat cyberzagrożeń.
15.04.20250
Kotlin z humorem o polskim grillowaniu - startuje kampania "Dzieje Polski z Kotlinem"

Kotlin z humorem o polskim grillowaniu - startuje kampania "Dzieje Polski z Kotlinem"

Marka Kotlin wystartowała z nową kampanią reklamową "Dzieje Polski z Kotlinem", która z przymrużeniem oka pokazuje, że grillowanie to nasza narodowa tradycja - obecna od wieków.
15.04.20250
MegaMisja - ostatnia szansa, by zgłosić szkołę lub przedszkole do bezpłatnego programu Fundacji Orange

MegaMisja - ostatnia szansa, by zgłosić szkołę lub przedszkole do bezpłatnego programu Fundacji Orange

Jeszcze tylko do 25 kwietnia do godziny 12:00 można zgłaszać przedszkola i szkoły podstawowe do udziału w bezpłatnych programach edukacyjnych Fundacji Orange - MegaMisja dla szkół i MegaMisja dla przedszkoli.
15.04.20250