Marketing

Pyszne.pl przez cały rok z Kanałem Sportowym. W planach dużo korzyści dla widzów

Pyszne.pl przez cały rok z Kanałem Sportowym. W planach dużo korzyści dla widzów

• Pyszne.pl przedłuża partnerstwo z Kanałem Sportowym na cały 2022 rok.
• To kontynuacja udanej współpracy w trakcie zeszłorocznych mistrzostw Europy w piłce nożnej, która została nagrodzona na gali YouTube Works.
17.01.20222
Snickers w nowej kampanii ponownie pokazuje, że głodni nie jesteśmy sobą (wideo)

Snickers w nowej kampanii ponownie pokazuje, że głodni nie jesteśmy sobą (wideo)

• Pod hasłem "Nie ogarniasz? Zjedz Snickersa" wystartowała nowa kampania reklamowa marki Snickers.
• Snickers kolejny raz, w zaskakujący sposób pokazuje, że głodni nie jesteśmy sobą.
17.01.20220
"Tatry się należą". Nowa platforma komunikacji marki Tatra (wideo)

"Tatry się należą". Nowa platforma komunikacji marki Tatra (wideo)

• Marka piwa Tatra prezentuje nową odsłonę.
• Zmienione zostały wszystkie dotychczasowe elementy marketingowe marki: od pozycjonowania, po komunikację oraz opakowania.
• Startująca właśnie kampania pod hasłem "Tatry się należą" jest największym i najsilniejszym działaniem marki od lat.
17.01.20220
"Mała Księga Majsterkowicza". Castorama z nową serią publikacji dla młodych majsterkowiczów

"Mała Księga Majsterkowicza". Castorama z nową serią publikacji dla młodych majsterkowiczów

• Jak samemu stworzyć las w słoiku?
• Castorama w ramach programu "Masterkowo" wydała mini publikację "Mała Księga Majsterkowicza"
• Pierwsza zimowa edycja książeczki dostępna jest już bezpłatnie we wszystkich 90 sklepach sieci Castorama w Polsce.
17.01.20220
Agencja Kamikaze tworzy stanowisko Specjalisty ds. TikToka

Agencja Kamikaze tworzy stanowisko Specjalisty ds. TikToka

• Kamikaze stworzyła stanowisko TikTok Specialist
• Nowe stanowisko obejmie Patryk Krajewski, dotychczas pracujący w teamie odpowiadającym za działania Social Mediowe dla klientów agencji
17.01.20220
Czapki z Biedronki wesprą 30. Finał WOŚP. "Gorący i chodliwy towar"

Czapki z Biedronki wesprą 30. Finał WOŚP. "Gorący i chodliwy towar"

• Biedronka dołączyła do firm wspierających Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.
• W placówkach sieci od 10 stycznia za 9,99 zł można kupić zimowe czapki, a całkowity dochód ze sprzedaży trafi na okulistykę dziecięcą, którą w tym roku wspiera WOŚP
14.01.20220
Żywiec Zdrój ponownie oddał do recyklingu 100% plastiku. Nowa kampania wizerunkowa (wideo)

Żywiec Zdrój ponownie oddał do recyklingu 100% plastiku. Nowa kampania wizerunkowa (wideo)

• Ruszyła kampania wizerunkowa Żywiec Zdrój, informująca o powtórzeniu bezprecedensowego zobowiązania: zbiórki i przekazania do recyklingu równowartości całości plastiku wprowadzonego przez firmę na rynek w 2021 roku.
11.01.20221
Lidl wspiera czytelnictwo. Książkomaty przy sklepach sieci

Lidl wspiera czytelnictwo. Książkomaty przy sklepach sieci

• Już za kilka tygodni czytelnicy Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu będą mogli wypożyczać książki przy okazji... zakupów w Lidlu.
• Wszystko to, dzięki instalowanym właśnie książkomatom.
11.01.20220
"Kochaj tak, jak lubisz". Durex startuje z walentynkową kampanią

"Kochaj tak, jak lubisz". Durex startuje z walentynkową kampanią

• Z okazji zbliżających się Walentynek Durex startuje z kampanią, w której zachęca do patrzenia na seks bez stereotypów i ograniczeń.
• Kampania z inkluzywnym przekazem mówiącym o szacunku dla różnych rodzajów miłości, nieocenianiu i nieprzejmowaniu się opinią innych.
• Kampania będzie prowadzona w telewizji i kanałach online oraz wspierana poprzez współ-prace z influencerami.
10.01.20220
Rusza kampania "W Polsat Box możesz mieć wszystko" W roli głównej Jacek Braciak (wideo)

Rusza kampania "W Polsat Box możesz mieć wszystko" W roli głównej Jacek Braciak (wideo)

• Ruszyła nowa kampania reklamowa Polsat Box informująca o promocyjnej ofercie operatora
• Główną rolę w spocie gra ceniony przez widzów Jacek Braciak, który pokazuje córce, że wybierając ofertę Polsat Box, można mieć wszystko.
31.12.20213