Marketing

Kultura Dostępna powraca na ekrany kin Helios. Seanse za 10 zł

Kultura Dostępna powraca na ekrany kin Helios. Seanse za 10 zł

• Projekt Kultura Dostępna powraca na wielkie ekrany Heliosa w wielkim stylu
22.09.20210
Trzeci sezon podcastu "Rozmowy Facebooka" o wyzwaniach społeczeństwa cyfrowego

Trzeci sezon podcastu "Rozmowy Facebooka" o wyzwaniach społeczeństwa cyfrowego

• W najnowszym sezonie "Rozmów Facebooka"zaproszeni goście będą rozmawiać o wyzwaniach rozwijającego się społeczeństwa cyfrowego, rozterkach cyfrowej rzeczywistości oraz o tym, jakie korzyści i niebezpieczeństwa niesie ze sobą Internet.
22.09.20210
Vienio i Filip Springer ruszają w miasto z National Geographic (wideo)

Vienio i Filip Springer ruszają w miasto z National Geographic (wideo)

• Kanał National Geographic rusza z nowym cyklem programów o miastach.
• Z tej okazji startuje kolejna, miejska odsłona akcji #jesttyledoodkrycia, która zachęca do flaneringu - sztuki gubienia się w mieście.
• Tym razem akcję National Geographic wspiera duet niezwykłych odkrywców, Vienio i Filip Springer,
22.09.20210
Marcin Prokop twarzą technologii w kampanii UPC

Marcin Prokop twarzą technologii w kampanii UPC

• Ruszyła kampania UPC, w której obok brand hero UPCeusza pojawił się nowy bohater - Marcin Prokop.
• Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja K2 Create (Grupa K2).
22.09.20211
Największa konferencja marketingowa w Polsce wraca stacjonarnie!

Największa konferencja marketingowa w Polsce wraca stacjonarnie!

21-24 września 2021 odbędzie się kolejna edycja największej konferencji marketingowej w
Polsce - I ​​❤ marketing. Marketerzy spotkają się w Multikinie Złote Tarasy niemal po dwóch latach
przerwy od poprzedniej edycji stacjonarnej.
Artukuł sponsorowany
RMF FM startuje z kampanią reklamową "Radio nr 1 w Polsce" (wideo)

RMF FM startuje z kampanią reklamową "Radio nr 1 w Polsce" (wideo)

• Rozpoczęła się kampania reklamowa RMF FM.
• Działania obejmują telewizję i internet i potrwają do końca października.
15.09.20211
Startuje BasketFan. Polska aplikacja społecznościowa dla fanów koszykówki

Startuje BasketFan. Polska aplikacja społecznościowa dla fanów koszykówki

• Dobra informacja dla kibiców koszykówki
• BasketFun to nowa aplikacja na rynku sportowych mediów społecznościowych
• Aplikacja powstała we współpracy z Polskim Związkiem Koszykówki oraz Energa Basket Ligą
08.09.20210
Urodziny Empik Premium. 7 mln użytkowników, tydzień rabatów i limitowanych ofert

Urodziny Empik Premium. 7 mln użytkowników, tydzień rabatów i limitowanych ofert

• Empik Premium świętuje swoje urodziny
• Z popularnego programu subskrypcyjnego korzysta prawie 7 milionów użytkowników Empik Premium i Empik Premium Free
• Z tej okazji Empik przygotował tydzień jubileuszowych ofert, tysiące rabatów i limitowanych okazji w wielu kategoriach.
08.09.20210
TikTok oficjalnym partnerem siatkarskich Mistrzostw Europy oraz Polskiego Związku Piłki Siatkowego

TikTok oficjalnym partnerem siatkarskich Mistrzostw Europy oraz Polskiego Związku Piłki Siatkowego

• Platforma TikTok została oficjalnym partnerem medialnym zbliżających się Mistrzostw Europy w piłce siatkowej mężczyzn, a także nawiązała partnerstwo z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej.
31.08.20210
Coca-Cola przejmuje Costa Express

Coca-Cola przejmuje Costa Express

• Spółka Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie zawarła umowę dotyczącą zakupu Costa Express, będącego częścią Costa Coffee w Polsce.
24.08.20211