Marketing

TikTok uruchamia funkcję TikTok Jump

TikTok uruchamia funkcję TikTok Jump

• TikTok uruchomił nową funkcję dla twórców, która ma im pomóc w łatwiejszym dzieleniu się angażującymi i wartościowymi treściami - TikTok Jump.
• Użytkownicy z całego świata po kliknięciu w linki, będą mieć możliwość wypróbowania przepisów kulinarnych, wzięcia udziału w quizach, odkrycia przydatnych narzędzi do nauki
21.06.20210
Co dziesiąty polski konsument został wprowadzony w błąd i namówiony do zakupu podróbek

Co dziesiąty polski konsument został wprowadzony w błąd i namówiony do zakupu podróbek

• 6,8 proc. towarów importowanych do Unii Europejskiej jest podrobionych. Ich wartość przekracza 121 mld euro - wynika z badań Urzędu UE ds. Własności Intelektualnej (EUIPO) oraz Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD).
• Podróbki mogą stanowić poważne zagrożenie dla zdrowia i bezpieczeństwa konsumentów, zwłaszcza z powodu narażenia na niebezpieczne substancje chemiczne.
21.06.20210
Piotr Metz w programie "Music MasterClass". Muzyka nie jest już tak ważna jak kiedyś

Piotr Metz w programie "Music MasterClass". Muzyka nie jest już tak ważna jak kiedyś

• Piotr Metz obejmie rolę autorytetu w nowym programie muzycznym "Music MasterClass".
• Dziennikarz zaznacza, że aby zaistnieć w branży muzycznej, potrzebna jest konsekwencja i świadomość własnego talentu. Młodzi artyści bardzo często starają się kopiować bardziej doświadczonych wokalistów, co zazwyczaj kończy się klęską.
21.06.20211
Euro 2020 na wielkim ekranie w kinach Helios

Euro 2020 na wielkim ekranie w kinach Helios

• Rozpoczyna się wielka sportowa impreza, na którą kibice czekali od dawna - Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej, tylko z TVP.
• Najważniejsze spotkania swoim widzom zaprezentuje także sieć kin Helios!
11.06.20210
Mural na żywo Sport.pl zagrzewa polskich piłkarzy

Mural na żywo Sport.pl zagrzewa polskich piłkarzy

• W Warszawie można już zobaczyć Mural na żywo Sport.pl, na którym będą prezentowane komentarze wspierające polskich piłkarzy podczas Euro 2020.
• Elementem akcji jest konkurs na najlepsze hasło zagrzewające biało-czerwonych.
11.06.20210
Snickers i Jurgen Klopp wspierają wydarzenia na boisku

Snickers i Jurgen Klopp wspierają wydarzenia na boisku

• W najbliższych dniach Europą zawładną wielkie piłkarskie emocje.
• Kibicować sportowym zmaganiom drużyn będą setki tysięcy Polaków - a razem z nimi marka Snickers.
07.06.20210
Jerzy Dudek w kampanii Cyfrowego Polsatu "Kibicuj naszym"  (wideo)

Jerzy Dudek w kampanii Cyfrowego Polsatu "Kibicuj naszym" (wideo)

• Pod hasłem "Kibicuj naszym" uszyła piłkarska kampania reklamowa Cyfrowego Polsatu , w której gościnnie występuje Jerzy Dudek, były bramkarz reprezentacji Polski.
02.06.20210
Facebook świętuje Miesiąc Dumy. Nowe funkcje o tematyce Pride

Facebook świętuje Miesiąc Dumy. Nowe funkcje o tematyce Pride

• Facebook uczci Miesiąc Dumy 2021, wzmacniając głos społeczności LGBTQ+ na swoich platformach.
• Na Facebooku i Instagramie dostępne są tęczowe awatary, tła z motywami LGBTQ+, naklejki i dedykowanie hasztagi.
• Trwa także wspólna akcja z Kampanią Przeciw Homofobii
02.06.2021
Video Brothers będzie zarządzać treściami Kino Polska TV na YouTube

Video Brothers będzie zarządzać treściami Kino Polska TV na YouTube

• Video Brotherss, certyfikowana agencja YouTube, obejmie ochroną filmy i będzie zarządzać katalogiem multimedialnym spółki Kino Polska TV na platformie YouTube.
• Dzięki współpracy z Video Brothers Kino Polska TV SA przyspieszy monetyzację swoich kanałów w tym serwisie.
02.06.20210
TikTok zmienia barwy na tęczowe. Mural z polskimi twórcami LGBT, live show drag queen, globalny Marsz Dumy

TikTok zmienia barwy na tęczowe. Mural z polskimi twórcami LGBT, live show drag queen, globalny Marsz Dumy

• Hashtag challenge, siedem kreatywnych efektów na platformie, dedykowana muzyczna playlista, Live Show z Drag Queens, 12-godzinny globalny Marsz Dumy, mural na cześć polskich twórców LGBTQ+
• TikTok przygotował szereg aktywności z okazji Miesiąca Dumy.
01.06.2021