Marketing

Content marketing - poznaj trendy na 2023 rok!

Content marketing - poznaj trendy na 2023 rok!

Konkurencja nie śpi! Dlatego strategia marketingowa Twojej marki na najbliższy rok powinna być opracowana z uwzględnieniem najnowszych trendów. Content to jeden z głównych filarów marketingu internetowego. Zobacz, na co zwrócić szczególną uwagę przy wdrażaniu działań z tego zakresu w 2023 roku.
Artukuł sponsorowany0
Sport z rekordowym finansowaniem

Sport z rekordowym finansowaniem

• W 2022 roku wyjątkowo dobre były nie tylko wyniki polskich sportowców, np. tenisistki Igi Świątek, reprezentacji siatkarzy, koszykarzy czy piłkarzy, ale także finanse polskiego sportu.
• Budżet na 2022 rok zamknął się kwotą 2,4 mld zł, a na 2023 rok wzrośnie o kolejny ponad 1 mld zł.
• Kluczowym przedsięwzięciem, które zaplanowano na dwa najbliższe lata, ma być budowa tysiąca hal sportowych przy polskich szkołach.
09.01.20230
Rusza sezon wyprzedaży. Uwaga na marketingowe sztuczki sprzedawców

Rusza sezon wyprzedaży. Uwaga na marketingowe sztuczki sprzedawców

• Poświąteczne wyprzedaże ponownie przyciągną klientów do sklepów.
• Polowanie na promocje sprawia, że często konsumenci wyłączają racjonalne myślenie i dają się złapać na pozorne obniżki lub kupują rzeczy im niepotrzebne.
• Sprzedawcy i firmy stosują cały szereg zabiegów, które mają zaburzyć percepcję klientów i nakłonić ich do zakupów.
27.12.20221
Andrzej Bargiel kolejnym bohaterem kampanii National Geographic "Wielkie małe historie" (wideo)

Andrzej Bargiel kolejnym bohaterem kampanii National Geographic "Wielkie małe historie" (wideo)

• Andrzej Bargiel, polski skialpinista i himalaista, a także pierwszy człowiek, który zjechał ze szczytu K2 na nartach, dołączył do grona bohaterów kampanii National Geographic - "Wielkie małe historie".
24.12.20220
UOKiK: Pierwsze kary za fałszywe opinie w internecie. Od stycznia nowe przepisy

UOKiK: Pierwsze kary za fałszywe opinie w internecie. Od stycznia nowe przepisy

• Opinie.pro i SN Marketing to pierwsze spółki ukarane przez UOKiK za handel nieprawdziwymi recenzjami i ocenami zamieszczanymi w internecie.
• Oferowane przez nie opinie były fikcyjne i wprowadzały konsumentów w błąd co do produktów lub usług.
• Od stycznia 2023 roku każda firma, która publikuje recenzje w internecie, będzie musiała informować, jak weryfikuje ich autentyczność.
15.12.20220
Konsumenci kupujący w sieci są coraz bardziej wymagający

Konsumenci kupujący w sieci są coraz bardziej wymagający

• Przedświąteczną gorączkę od kilkunastu dni widać nie tylko w tradycyjnych sklepach, ale również online.
• E-konsumenci doceniają wygodę i atrakcyjne ceny, ale także coraz uważniej przyglądają się kwestii ekologii.
13.12.20220
Już za moment XIV edycja konferencji I ❤ marketing & technology!

Już za moment XIV edycja konferencji I ❤ marketing & technology!

29.11. - 2.12. 2022 w Warszawie odbędzie się kolejna edycja kultowej konferencji marketingowej - I ​​❤ marketing & technology. Event odbędzie się stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy, ale można wziąć w nim udział również online.
Artukuł sponsorowany
Wzruszająca opowieść w świątecznej kampanii T-Mobile "Co tam u Ciebie?" (wideo)

Wzruszająca opowieść w świątecznej kampanii T-Mobile "Co tam u Ciebie?" (wideo)

• Wspólnie spędzony czas, dużo radości, uśmiechu, pozytywne emocje związane z wymienianiem się prezentami, a przede wszystkim poczucie bliskości
• Wystartowała świąteczna kampania T-Mobile
20.11.20223
Wyborcza.pl z kampanią "Piszemy o tym, co ma znaczenie" i promocjami (wideo)

Wyborcza.pl z kampanią "Piszemy o tym, co ma znaczenie" i promocjami (wideo)

• Rozpoczęła się nowa kampania wizerunkowa Wyborcza.pl.
• Spoty reklamowe emitowane w sieci pokazują, jak serwis wspiera swoich czytelników i czytelniczki, wyjaśniając aktualne wydarzenia czy doradzając w ważnych dla nich kwestiach - w myśl hasła "Piszemy o tym, co ma znaczenie".
14.11.20221
Święta u Braciaków i pół roku telewizji bez opłat w nowym spocie Polsat Box (wideo)

Święta u Braciaków i pół roku telewizji bez opłat w nowym spocie Polsat Box (wideo)

• Polsat Box rozpoczął emisję nowej, świątecznej kampani reklamowej
• Operator zachęca do skorzystania z nowych promocji zapewniających 6 miesięcy oferty telewizyjnej na start bez opłat.
• W spocie telewizyjnym rodzina Braciaków przygotowuje się do świąt
11.11.20223