Łukasz Szewczyk08.02.2013 (10:39)1 komentarz

Durex w kinach promuje nowe prezerwatywy (wideo)

We wszystkich multipleksach Cinema City, IMAX i kinach sieci Helios w całej Polsce rusza kampania reklamowa nowego produktu Durex Performax Intense. Obejmuje emisję 30 sekundowego spotu w blokach reklamowych i potrwa przez najbliższe trzy tygodnie.
durex kampania
Reklama w kinach jest częścią szerszej kampanii promocyjnej marki Durex. Oprócz emisji spotu na dużym ekranie produkt reklamowany jest również w telewizji i Internecie. Celem działań jest zbudowanie wśród konsumentów świadomości nowego wariantu prezerwatyw Durex Performax Intense.
Spot poprzez muzyczną metaforę przedstawia jak za pomocą Durex Performax Intense para może znaleźć wspólny rytm w łóżku. Za zakup mediów odpowiada agencja Havas Media. Koncepcję kreatywną reklamy przygotowała i zrealizowała agencja Havas London. Działania w kinach koordynuje New Age Media.

Komentarze (1 - 1 z 1)

Całe szczęście,że nie używane!
 1