07.03.2013 (23:47)6 komentarzy
Chikker w ofercie 2 for U - nowa kampania McDonald's (wideo)
Ruszyła nowa kampania telewizyjna przygotowana przez agencję DDB dla McDonald's. Tym razem popularna sieć restauracji promuje Chikker w ofercie 2 for U.

2 for U w McDonald's to klasyczne kanapki (Hamburger, Cheeseburger, Kurczakburger, Snack Wrap) oraz małe frytki. Nowością w ofercie jest kanapka Chikker (mięso z piersi kurczaka w panierce, sałata oraz sos miodowo-musztardowy) - to ona (...oraz frytki) jest głównym bohaterem spotów.
30 i 15-sekundowe spoty reklamowe emitowane są we wszystkich głównych stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Spot wyprodukował dom produkcyjny Cut Cut. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Macroscope OMD.
30 i 15-sekundowe spoty reklamowe emitowane są we wszystkich głównych stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Spot wyprodukował dom produkcyjny Cut Cut. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Macroscope OMD.
Komentarze (1 - 6 z 6)
- obsługę kelnerską
- menu wydawane klientom
- kuchnię przyrządzającą od podstaw potrawy
- szatnię
tak jak nazwanie sypialni hotelem wymaga spełnienia szeregu zasad.
McDonaldy spełniają wymogi przypisane BAROM SZYBKIEJ OBSŁUGI i taka jest poprawna ich nazwa. BAR SZYBKIEJ OBSŁUGI MCDONALD.
PS. Ostatnio byłem w McDonaldzie po 8 latach niebytności. Jejku! Jaki syf! BigMaca zjadłem do połowy, a małe frytki tylko spróbowałem. Podobnie z colą, bo po 10 min, się rozwodniła lodem który stopniał.