Łukasz Szewczyk11.03.2013 (12:23)3 komentarze

Sobowtór Georga Clooneya i Ilona Felicjańska w spotach Małopolski (wideo)

"Investor is a star in Malopolska" - to hasło najnowszej kampanii reklamowej, zachęcającej zagranicznych inwestorów do inwestycji w tym regionie. Zleceniodawcą kampanii jest Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego.
Nowa kampania Małopolski
Start kampanii zaplanowano na maj, ale już teraz zakończyły się prace nad produkcją trzech spotów, które będą nośnikiem komunikatu. Krakowska agencja Supremum 360 zleciła stworzenie strategii komunikacji i kreacji Suzan Giżyńskiej i Piotrowi Mateckiemu. Na potrzeby kampanii stworzono trzy spoty TV. Ich produkcję zrealizowała firma Rock&Reel Production. Zatrudnienie znanych z kreatywności twórców reklam zaowocowało nieszablonowym podejściem do komunikacji. Pomysł kreatywny zbudowano wokół Georga Clooneya - w spotach wystąpił jego znany, mieszkający w Londynie sobowtór - Parviz Ghodsi.


W każdym z trzech spotów ("Lotnisko", "Teatr", "Kościół"), - Clooney jest zawiedziony, że to nie jego dotyczy euforia młodych kobiet. Za każdym razem - okazuje się, że jej powodem jest ... inwestor, który dla regionu jest najważniejszy.
Chcieliśmy pokazać, że mieszkańcy Małopolski czekają na inwestorów z otwartym sercem i pozytywnymi emocjami. Inwestor w naszych spotach jest dla nich ważniejszy niż gwiazda Hollywood, jest najbardziej oczekiwanym gościem na ślubie Miss Polski i to on otrzymuje główną nagrodę na wielkiej gali w teatrze. Można powiedzieć, że jest to ukłon artystycznego światka Krakowa dla roli inwestora w Małopolsce. Pomysł miał zmniejszyć dystans pomiędzy krajami i pokazać nas jako ludzi z poczuciem humoru. Mówi też o gościnności, z której my Polacy jesteśmy znani w świecie - wyjaśnia Suzan Giżyńska, reżyser spotów


Celem kampanii jest skłonienie inwestorów z branży IT, lifescience i szeroko pojętego biznesu do przyjazdu do Małopolski. Każdy z trzech spotów był kręcony przez innego operatora, po to by różniły się ekspresją i formą wyrazu. Zdjęcia zrealizowali: Adam Chmielecki, Tomek Nowak i Mateusz Skalski.



W spotach możemy zobaczyć Miss Małopolski i Miss Polski 2012 - Katarzynę Krzeszowską oraz byłą modelkę - Ilonę Felicjańską. W realizacji wzięła także udział duża liczba wolontariuszy i statystów - mieszkańców Krakowa. Spoty zrealizowane zostały w zabytkowym kościele św. Piotra i Pawła, w teatrze im. Juliusza Słowackiego i na lotnisku Balice.

Nie znany jest jeszcze plan mediowy kampanii, obecnie trwają negocjacje ze stacjami tv.

Komentarze (1 - 3 z 3)

Widzę, że coraz więcej na necie informacji o tych spotach. :) Dobrze, że ktoś wziął się za promocję Małopolski, czekam na tych inwestorów. Spoty inne niż dotychczasowe, tamte nie zadziałały, za te trzymam kciuki, są pełne energii i zabawne :)
 0  
No nie wiem czy Felicjanska to dobry wybór, choć chyba wychodzi na prostą, jednak ogólnie jest ok. Pozdr
 0  
nie wiem czy tak tandentny sposob przedstawienia Krakowa i Malopolski rzeczywiscie sciagnie tutaj inwestorow, a juz na pewno nie tych strategicznych. czy Apple albo Google przyszloby do Malopolski bo na klipie zobaczy tlum rozwrzeszczonych studentek lepiacych sie do faceta z grubym portfelem? Chyba ze szukamy takich inwestorow ktorzy beda tu otwierac bary ze striptisem, salony masazu albo organizowac wyjazdy kawalerskie dla pijanych brytoli.
 1