Łukasz Szewczyk13.03.2013 (23:29)2 komentarze

Supermenu Sphinx z nową kampanią telewizyjną (wideo)

Sphinx, sieć należąca do Sfinks Polska, rozpoczęła kampanię telewizyjną pod hasłem "Supermenu w restauracjach Sphinx".
Supermenu w restauracjach Sphinx
Spoty przedstawiają nowości, jakie niedawno wzbogaciły kartę dań, zachęcając do ich spróbowania i skorzystania w ten sposób z najnowszej promocji. W ramach tej oferty do każdej nowości klienci otrzymują Pepsi gratis. Reklama telewizyjna będzie wsparta kampanią w kinach Helios.

Kampania w telewizji potrwa do 24 marca. Spot będzie wyświetlany przez cztery marcowe weekendy (od piątku do niedzieli) na blisko 50 kanałach, w tym TVN i kanałach tematycznych tej stacji, kanałach Discovery oraz na kilkudziesięciu innych kanałach filmowych, sportowych, muzycznych i rozrywkowych, reprezentowanych przez ATmedia. Przygotowaniem koncepcji kampanii i nadzorem nad produkcją spotu oraz kreacją i produkcją materiałów BTL zajął się Instytut Rozwoju Reklamy. Spot wyprodukował Film Polska Shots, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom. Wsparcie PR zapewniło Practum Consulting, agencja obsługująca grupę Sfinks Polska.

Komentarze (1 - 2 z 2)

Mniam! :)
 2  
Byłem skorzystałem i nigdy więcej nie pójdę. Rozumiem, że czasy trudne ale w kólki lecą. Zamówiłem wołowinę z frytkami i dostałem cały wielki tależ frytek, bułkę a wołowiny tyle, że mnie głupi śmiech obleciał, aż sie inni goście patrzyli. Okazjonalnie korzystam z tej restauracji od wielu lat i stwierdzam jedno im dłużej istnieje tym mniej jedzenia na talerzach (chodzi głównie o mięso bo kawałkiem kartofla zwanego frytką nie sztuka zapchać klientowi talerz).
 1