Łukasz Szewczyk18.03.2013 (0:57)2 komentarze

Puszyste ciasto PAN w TV kampanii Pizzy Hut (wideo)

Agencja Red8 Advertising przygotowała wizerunkową kampanię reklamową Pizzy Hut. Jej celem jest zwrócenie uwagi na wyjątkowość ciasta Pan, z którego marka słynie na całym świecie, a także w Polsce.
Puszyste ciasto PAN w TV kampanii Pizzy Hut (wideo)
Puszyste wewnątrz a chrupiące na zewnątrz ciasto Pan, od 20 lat jest swoistym znakiem firmowym dla marki również w Polsce. Ciasto Pan jest świeżo przygotowywane na miejscu, w każdej z 53 restauracji Pizza Hut w Polsce. W przygotowanym na potrzeby kampanii spocie pokazany jest proces jego przygotowywania aż do momentu, w którym gotowa pizza trafia na stół.

Agencja Red8 Advertising przygotowała dwie wersje spotów telewizyjnych 30 s i 15 s, które będą emitowane m.in. w stacjach TVN i Polsat, oraz w kanałach tematycznych (Discovery & Animal Planet, At Media). Agencja przygotowała również materiały POSM (plakat, karta menu, zaproszenie) dla restauracji Pizza Hut. Cała kampania rozpoczęła się 12 marca, natomiast spoty telewizyjne będą emitowane od (15 marca).

Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Media Direction OMD.
Red8 Advertising

Komentarze (1 - 2 z 2)

Ciasto w Pizza Hut to rak odbytu, przez trzy dni sie wys**c nie mozna. Nie ma to jak prawdziwa wloska pizzeria...
 4  
4 zł drożej za takie ciasto zamiast cienkiego ? :o. Ja pier... tego jeszcze nie grali, 2 łyżki mąki takie drogie ?. Już nie wspomnę, że te ich pizze za 40 zł można sobie zrobić samemu za góra 8 zł, ich to wychodzi jeszcze taniej. Rozbój w biały dzień.
 5