Łukasz Szewczyk16.04.2013 (14:30)2 komentarze

Empik zachęca do czytania (nie tylko) w metrze

Grupa Stroer realizuje w warszawskim metrze ambientową akcję społeczną polskiego lidera rynku dóbr kultury.
Kampania Empiku w metrze
Kampania Empiku w metrze
Tylko 11% Polaków czyta ponad 7 pozycji rocznie, a aż 60% dorosłych w naszym kraju nie czyta książek w ogóle. Miedzy innymi takie dane pojawiły się na ścianach stacji metra Centrum w ramach organizowanej przez Empik akcji promującej czytelnictwo "A Ty do czego używasz książek?". W ramach projektu stworzono 6 różnych kreacji.
Kampania skierowana jest do wszystkich, którzy nie znają jeszcze przyjemności płynącej z czytania lub zdążyli o niej zapomnieć. W metrze została zrealizowana nieprzypadkowo - to właśnie podczas korzystania z komunikacji zbiorowej, kiedy nie musimy skupiać się na prowadzeniu samochodu, możemy delektować się lekturą, dzięki czemu podróż minie nam szybciej i milej. Jak pokazują badania , część z pasażerów wie to od dawna - 36% Polaków korzystających w drodze do pracy z transportu miejskiego deklaruje, że podczas przemierzania trasy czyta książki. Poprzez naszą akcję chcemy zachęcić do tego kolejnych - mówi Monika Marianowicz - Menadżer ds.PR i Eventów w Empiku
Kampania "A Ty do czego używasz książek?" rozpoczęła się 15 kwietnia b.r. i potrwa do końca miesiąca. Towarzyszą jej plakaty w sklepach sieci Empik, różnorodne aktywności w przestrzeni miejskiej oraz działania PR.
Za realizację akcji odpowiada Grupa Stroer, która jest wyłącznym dysponentem nośników reklamowych na stacjach warszawskiego metra, natomiast kreację wykonał artysta grafik Grzegorz Sikora, autor bloga piktografiki.com i laureat Konkursu na Blog Roku 2011.

Komentarze (1 - 2 z 2)

No tak, Warszawka, a inne miasta?
 0  
Mi tam pomysł się podoba, oby to jakoś przemówiło do ludzi. Z tego co wiem, to empik organizuje ogólnopolską akcję, a nie tylko warszawską. Metro w centrum Warszawy wybrali pewnie ze względów logistycznych i dlatego, że najwięcej osób tam przejeżdża i przechodzi obok. Moim zdaniem taki efekt jest lepszy w metrze niż na przystanku tramwajowym czy autobusowym.
 0