16.04.2013 (17:21)6 komentarzy
Żebrowski i Hołowczyc przechodzą do Play dla Firm (wideo)
Nowe twarze w kampanii Play. Tym razem znani biznesmeni: aktor Michał Żebrowski, który prowadzi Teatr 6.piętro oraz rajdowiec Krzysztof Hołowczyc, który prowadzi biznes polegający na wypożyczaniu super luksusowych aut, przenieśli swoje firmy do Play.
Play zrobił z agencją Grandes Kochonos niezły biznes. A nawet całą kampanię o przenoszeniu biznesu do Play dla Firm promując nową Formuł dla Firm. W nowej kampanii do plejady celebrytów dołączyli nowi. Tym razem chodzi o biznesmenów z prawdziwego zdarzenia, choć nietypowych. W najnowszej odsłonie zobaczymy szybkiego jak samochód rajdowy Krzysztofa Hołowczyca oraz prawdziwego artystę Michała Żebrowskiego.
Nowe spoty z celebrytami w lekki i zabawny sposób pokazują jak panowie przenoszą swój biznes do Play dla Firm, a tak naprawdę ten biznes jest przenoszony za nich. Sprzedawcy przyjeżdżają do Michała Żebrowskiego i przedstawiają mu Formułę na deskach jego teatru. Z kolei Krzysztof Hołowczyc nie musi nawet opuszczać swojego samochodu, by znaleźć się w Formule i dopełnić wszystkich formalności! Teraz w Formule 4.0 dla Firm obydwaj mogą SMS-ować i dzwonić do Orange, T-Mobile, Plus, Play i na stacjonarne za jedyne 65 złotych netto miesięcznie.
Start kampanii: 16 kwietnia 2013
Media: TV, Internet, Radio, Prasa, Outdoor
Informacje o autorach:
Kreacja - Grandes Kochonos
Paweł Nowakowski (dyrektor kreatywny); Michał Sorówka (dyrektor kreatywny), Jakub Gajos(art director), Bartosz Gryś (copywriter), Jacek Wlazło (Client service), Magdalena Morgun
Reżyser - Tadeusz Śliwa
Dom produkcyjny - OTO Film; Postprodukcja - Yakumama
Play:
Komunikacja - Urszula Mucha, Aleksandra Borowicz, Natalia Kłos, Karolina Wardak
Media: Marek Zaborowski, Bartłomiej Kamienny (P4), Dom Mediowy - Mediacom
Internet - Małgorzata Chmiel (P4), Łukasz Kwapisz (agencja k2)
Nowe spoty z celebrytami w lekki i zabawny sposób pokazują jak panowie przenoszą swój biznes do Play dla Firm, a tak naprawdę ten biznes jest przenoszony za nich. Sprzedawcy przyjeżdżają do Michała Żebrowskiego i przedstawiają mu Formułę na deskach jego teatru. Z kolei Krzysztof Hołowczyc nie musi nawet opuszczać swojego samochodu, by znaleźć się w Formule i dopełnić wszystkich formalności! Teraz w Formule 4.0 dla Firm obydwaj mogą SMS-ować i dzwonić do Orange, T-Mobile, Plus, Play i na stacjonarne za jedyne 65 złotych netto miesięcznie.
Start kampanii: 16 kwietnia 2013
Media: TV, Internet, Radio, Prasa, Outdoor
Informacje o autorach:
Kreacja - Grandes Kochonos
Paweł Nowakowski (dyrektor kreatywny); Michał Sorówka (dyrektor kreatywny), Jakub Gajos(art director), Bartosz Gryś (copywriter), Jacek Wlazło (Client service), Magdalena Morgun
Reżyser - Tadeusz Śliwa
Dom produkcyjny - OTO Film; Postprodukcja - Yakumama
Play:
Komunikacja - Urszula Mucha, Aleksandra Borowicz, Natalia Kłos, Karolina Wardak
Media: Marek Zaborowski, Bartłomiej Kamienny (P4), Dom Mediowy - Mediacom
Internet - Małgorzata Chmiel (P4), Łukasz Kwapisz (agencja k2)
Żeborwski w Play dla Firm - plakat
Hołowczyc w Play dla Firm - plakat
Komentarze (1 - 6 z 6)