Łukasz Szewczyk18.04.2013 (9:50)2 komentarze

Znana blogerka twarzą kampanii "Lubię kaszę"

Rusza kampania "Lubię kaszę - kasza na stół, na zdrowie, na co dzień", która ma przekonać Polaków do częstszego spożywania kaszy i uwzględnienia jej w codziennej diecie. Zachęcić do tego mają m.in. nowoczesne przepisy na smaczne dania z kaszy, zamieszczane przez blogerkę kulinarną.
Lubię kaszę
Celem kampanii jest zmiana wizerunku kaszy, która nie musi kojarzyć się z nudnymi i trudnymi w przygotowaniu daniami. Prezentując nowoczesne oblicze kaszy i możliwości, jakie stwarza w dzisiejszej kuchni, organizatorzy kampanii podpowiadają, jak wprowadzić ją do codziennych posiłków. Tymczasem, jak wynika z badań przeprowadzonych przez agencję badawczą Inquiry* na zlecenie organizatora kampanii, tylko 9% badanych je kaszę kilka razy w tygodniu. Rzadziej niż raz w tygodniu spożywa ją... aż 57%, a 9% nie spożywa jej wcale.Na potrzeby kampanii stworzono stronę internetową www.lubiekasze.pl, dzięki której można poznać różne rodzaje i walory zdrowotne kaszy oraz dowiedzieć się, jak przekonać do niej dzieci. Można znaleźć tam również inspirujące przepisy na dania z kaszą dla całej rodziny. Opracowała je znana blogerka kulinarna "Dorota Smakuje", ekspertka kulinarna kampanii "Lubię kaszę...".W ramach ogólnopolskiej kampanii "Lubię kaszę - kasza na stół, na zdrowie, na co dzień", zainaugurowanej w marcu br., odbędą się także spotkania kulinarne dla kobiet "Pod znakiem kaszy" oraz konkursy. Na stronie internetowej jest również możliwość dodawania własnych przepisów na dania z kaszą.Za realizację kampanii odpowiada agencja ITBC Communication. Organizatorem działań, sfinansowanych ze środków Funduszu Promocji Ziarna Zbóż i Przetworów Zbożowych, jest Federacja Branżowych Związków Producentów Rolnych.

Komentarze (1 - 2 z 2)

Lubię placki!
 1  
Jakoś wolę osobiście jak człowiek nazywa się Jan Kowalski, a nie Dorota Smakuje, Jerzy Pieprzy ;) czy podobnie. Do tego sponsorzy (czytaj producenci żywności) robią te akcje kasze za nasze, czyli de facto wszyscy za to płacimy w cenach produktów. Osobiście wolałbym np. olej kujawski bez atrakcyjnych reklam w TV ale za o złotówkę tańszy.
 3