Łukasz Szewczyk22.04.2013 (10:23)2 komentarze

Wzrost sprzedaży tygodników opinii. Najwięcej traci Uważam Rze

W drugim miesiącu 2013 roku większość tygodników opinii notuje wzrost sprzedaży, w porównaniu do tego samego okresu sprzed roku. Najwięcej tracą natomiast tygodniki Wprost i Uważam Rze.
W luty 2013 roku, pod względem sprzedaży ogółem, liderem wśród tygodników opinii pozostaje Gość Niedzielny z wynikiem 144,6 tys. egz. (w ujęciu rocznym wzrost o 5,3 tys. egz.). Drugą pozycję utrzymuje tygodnik Polityka z wynikiem 125,4 tys. egz. (wzrost o 2 tys. egz.). Na trzecim miejscu plasuje się tygodnik Newsweek Polska z wynikiem 120,1 tys. egz. (wzrost o 23 tys. egz.).Czwarte miejsce zajmuje nowy tygodnik W sieci z wynikiem sprzedaży na poziomie 115,5 tys. egz., a na piątej pozycji tygodnik "W Sieci" z wynikiem 104,5 tys. egz. Szóstą pozycję zajmuje Gazeta Polska z wynikiem 63 tys. egz. (wzrost o 2 tys. egz.), a siódmą pozycję zajmuje tygodnik Wprost z wynikiem 59,9 tys. egz. (spadek o 24,7 tys. egz.). Na ósmą pozycję spada tygodnik Uważam Rze z wynikiem sprzedaży na poziomie 24,4 tys. egzemplarzy (co oznacza spadek sprzedaży aż o 112,1 tys. egz.). Kolejne miejsca rankingu sprzedaży zajmują: Przekrój - 19,1 tys. egz. (spadek o 2,2 tys. egz), Przegląd - 17,7 tys. egz. (spadek o 6,2 tys. egz.) oraz Tygodnik Powszechny - 16,4 tys. egz (spadek o 1,7 tys. egz.)

Komentarze (1 - 2 z 2)

Hajdarobomber gratuluję kompletnej rozbiórki Urze, może w rządzie znajdzie się miejsce dla Pana. Takiego talentu nie może zmarnować Donald Tusk.
 8  
Czwarte i piąte miejsce do poprawki (dwukrotnie pojawia się tygodnik "W sieci".

Swoją drogą, "case study" odnoszące się do błyskawicznego zaduszenia "U.rze" zapewne niedługo trafi do literatury przedmiotu tuż obok opisu mechanizmów obrazujących "wolność słowa" w Rosji putinowskiej.
 10