Łukasz Szewczyk07.05.2013 (23:54)brak komentarzy

Kultura i rozrywka

Wykres
 KULTURA I ROZRYWKA
Lp.NazwaUżytkownicy (real users)Odsłony krajowe ogółemZasięg Audyt site-centric
1.youtube.com 13 448 996- 67,04%
2.Grupa Onet.pl - Kultura i rozrywka 7 295 655257 262 74736,37% tak
3.Grupa Wirtualna Polska - Orange - Kultura i rozrywka 5 480 737408 629 46827,32% tak
4.Grupa O2.pl - Kultura i rozrywka 4 367 960186 237 03321,77% tak
5.filmweb.pl 4 190 587254 960 08920,89% tak
6.Grupa Interia.pl - Kultura i rozrywka 4 130 454235 337 04420,59% tak
7.Grupa Spilgames 4 108 479- 20,48%
8.Grupa Demotywatory.pl - Kultura i rozrywka 3 659 351221 421 46618,24% tak
9.goodgamestudios.com 3 256 114- 16,23%
10.Grupa Ipla 3 204 31626 313 07215,97% tak
11.Grupa TVN - Kultura i rozrywka 2 868 460119 626 67714,30% tak
12.tekstowo.pl 2 846 44041 988 40214,19% tak
13.Grupa Kwejk.pl 2 778 679- 13,85%
14.Grupa Google - Kultura i rozrywka 2 654 797- 13,23%
15.Grupa Murator - Kultura i rozrywka 2 609 83037 751 86613,01% tak
16.bigpoint.com 2 099 456- 10,47%
17.besty.pl 1 861 249- 9,28%
18.cda.pl 1 798 87451 013 4918,97% tak
19.niepraawdopodobne.com.pl 1 779 881- 8,87%
20.zalukaj.tv1 776 439-8,86%

Megapanel PBI/Gemius - marzec 2013 - Kultura i rozrywka

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca