Łukasz Szewczyk02.07.2013 (7:17)1 komentarz

LOT stawia na aktywną komunikację. Nowy rzecznik prasowy

Realizujący Plan Restrukturyzacji narodowy przewoźnik stawia na bardziej aktywną komunikację. Nowym dyrektorem Biura Komunikacji Korporacyjnej został Robert Moreń, a rzecznikiem prasowym Barbara Pijanowska-Kuras.
Lot
Robert Moreń, trafił do LOT-u po 10 latach pracy w Banku Pekao SA, gdzie był rzecznikiem prasowym, a potem dyrektorem zarządzającym, szefem Departamentu Komunikacji Korporacyjnej. Nadzorował komunikację zewnętrzną i wewnętrzną Banku, zarządzanie brandem oraz relacje z mediami. Był także członkiem Komitetu Wykonawczego Identity&Communication Grupy UniCredit. W 2007 roku, jako rzecznik prasowy, pracował nad połączenie z Bankiem BPH, największą fuzję bankową w historii Europy Środkowo-Wschodniej.
Nowy szef komunikacji LOT-u ma 21 lat doświadczenia w dziennikarstwie, public relations
i komunikacji korporacyjnej. W 1993 roku otrzymał nagrodę Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich i German Marshall Fund za najlepszy debiut dziennikarski w tygodnikach "Spotkania" i "Polityka". Potem pracował m.in. w Życiu Warszawy, Faktach TVN oraz Newsweeku. Jest stypendystą amerykańskiego Institute of International Education. Oprócz geografii ekonomicznej na Uniwersytecie Warszawskim (1992) ukończył dziennikarstwo
na Oklahoma State University (1997). W czasie studiów publikował m.in. w USA Today
i Polityce. Przez osiem lat był członkiem zarządu Polskiego Stowarzyszenia Stypendystów Fulbrighta Drugą osobą w zespole jest Barbara Pijanowska-Kuras, która przeszła do LOT-u
ze stanowiska dyrektora zarządzającego agencji imedia PR, w której zajmowała się szeroko rozumianą komunikacją, szczególnie w zakresie komunikacji zmiany, komunikacji kryzysowej i relacji z mediami. W ostatnich latach realizowała projekty dla wielu branż m.in. ubezpieczeniowej, medycznej, FMCG, energetycznej, hotelarskiej, szkoleniowej
i motoryzacyjnej. Pełniła funkcje rzecznika prasowego kilku firm m.in: Orbis S.A podczas Euro 2012, 4Life Direct, Berlitz a także akcji CSR np. "Umiem pomóc" Grupy LUX MED. Prowadziła liczne szkolenia m.in. z wystąpień publicznych i relacji z mediami. Była współzałożycielem 4 communication group, a w ramach grupy prowadziła również projekty marketingowe głównie w zakresie budowania świadomości marek i wsparcia sprzedaży.

Wcześniej przez wiele lat była związana z dziennikarstwem. Jako dziennikarz, szef działu informacji i redaktor prowadzący pracowała m.in w Radiu Kolor i Życiu Warszawy. Współpracowała również z TVP 2. Ukończyła Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych, była słuchaczką podyplomowych studiów PR i komunikacji biznesowej na SGH.Barbara Pijanowska-Kuras zastąpiła na stanowisku rzecznika prasowego Marka Kłucińskiego, który przyszedł do LOT-u w grudniu ubiegłego roku. - Chciałbym podziękować Markowi za jego zaangażowanie i profesjonalizm w trudnych momentach przez jakie wspólnie przechodziliśmy - powiedział Sebastian Mikosz.

Priorytetami w komunikacji PLL LOT będą bardziej proaktywna i bliższa współpraca
z mediami, komunikacja wewnątrz Spółki, a także budowanie trwałych zewnętrznych relacji instytucjonalnych.

Komentarze (1 - 1 z 1)

Najważniejsze, by ceny biletów były przystępne. Ludzie wybierają bilet w wyszukiwarce połączeń, a tam konkurencja miażdżyła LOT. Lotem latali wygodni co z kasą się nie liczą, albo nieznający języka i bojący się przesiadek na obcych lotniskach. Ostatnio jak pamiętam reklamy, to loty za ocean były w cenie poniżej 1800 zł, a to już jest super oferta. Oby tak dalej.
 0