27.08.2013 (23:57)1 komentarz
Łowicz promuje dżemy 100 proc.
Pod hasłem "Łowicz 100% z owoców to więcej niż zwykły dżem" rusza wielka jesienna kampania marki Łowicz.
Ruszyła kampania, która będzie podzielona na 2 etapy: pierwszy - wizerunkowy - pod hasłem "Łowicz 100% z owoców to więcej niż zwykły dżem", druga - taktyczna - "Dżemy Łowicz to wyjątkowy smak i szansa na wygraną", która będzie wspierać promocję konsumencką lidera rynku dżemów.Celem kampanii w pierwszym etapie jest zwrócenie uwagi na kategorię produktów dżemowych, pokazanie, że jest ona atrakcyjną i nowoczesną alternatywą na śniadanie oraz zbudowanie szerokiej świadomości unikalnej oferty marki Łowicz i zachęcenie do spróbowania dżemów 100% z owoców. Produkty Łowicza z tej linii są w całości zrobione z owoców: do ich produkcji użyto 100 g owoców na 100 g produktu, a zamiast cukru słodzone są sokiem owocowym, co gwarantuje intensywny smak i aromat owoców.
Pierwszy potrwa do połowy września i wykorzystuje telewizję (spot 30 sekundowy) oraz Internet. W kolejnym etapie kampania, która potrwa od 16 września do 10 listopada będzie realizowana w telewizji (spot 15 sekundowy), prasie, Internecie oraz w miejscach sprzedaży.
Za kreacje kampanii odpowiada Brand Place, dobór mediów: Mediacom.
W drugim etapie kampanii Agros-Nova skupi się na poinformowaniu o promocji konsumenckiej obejmującej wszystkie produkty dżemowe i zachęceniu do wzięcia w niej udziału. Promocja trwa 8 tygodni, a można w niej wygrać gotówkę, w sumie 350 tys. zł (codziennie od pn-pt 5 x 1000pln i co tydzień 1x 20 000 pln).Szeroko zakrojona kampania obejmuje reklamę w TV, prasie, Internecie i miejscach sprzedaży przy czym jest ona podzielona na etapy.
Pierwszy potrwa do połowy września i wykorzystuje telewizję (spot 30 sekundowy) oraz Internet. W kolejnym etapie kampania, która potrwa od 16 września do 10 listopada będzie realizowana w telewizji (spot 15 sekundowy), prasie, Internecie oraz w miejscach sprzedaży.
Za kreacje kampanii odpowiada Brand Place, dobór mediów: Mediacom.
Komentarze (1 - 1 z 1)