Łukasz Szewczyk31.08.2013 (23:18)brak komentarzy

"Sosy Łowicz królują na talerzach" w jesiennej kampanii

Ruszyła wizerunkowa kampania "Sosy Łowicz królują na talerzach", która potrwa do końca września. Akcja realizowana jest w prasie, Internecie i na nośnikach outdoorowych.
Sosy Łowicz królują na talerzach
Sosy Łowicz królują na talerzach
Celem ogólnopolskiej kampanii jest zwrócenie uwagi na kategorię sosów, zbudowanie szerokiej świadomości marki Łowicz jako lidera rynku i podkreślenie jakości oferowanych przez markę sosów. Sosy klasyczne i włoskie Łowicz zawierają najlepsze składniki: aromatyczne zioła, jędrne warzywa i przyprawy, co sprawia, że są najchętniej wybieranymi sosami gotowymi w Polsce. Komunikacja realizowana jest w prasie, Internecie i na nośnikach outdoorowych. W prasie różne wersje reklamy w formacie ½ strony pojawią się w najbardziej poczytnych magazynach kobiecych, modowych, tygodnikach opinii oraz pismach o życiu gwiazd. Kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej realizowana będzie w ośmiu największych miastach Polski z wykorzystaniem nośników 6x3 i wielkoformatowych siatek w miejscach o dużym natężeniu ruchu - na billboardach oraz ramkach reklamowych w metrze, autobusach i tramwajach. Istotnym elementem kampanii będą najaktywniejsze w historii Agros-Nova działania w Internecie. Reklamy display wyświetlane będą w szerokiej gamie stron internetowych - od największych portali horyzontalnych poprzez usługi Google po strony tematyczne i kulinarne.
Kampanię przygotowały agencja reklamowa Brand Place (kreacja) oraz dom mediowy Mediacom Warszawa (planowanie i zakup mediów).