03.09.2013 (16:26)3 komentarze
Polacy źli na reklamy w przestrzeni publicznej
Polacy cenią przestrzeń publiczną, są źli na reklamy - wynika z ogólnopolskiego badania TNS OBOP przygotowano w ramach projektu "Reklama w przestrzeni publicznej"

Latem 2013 roku TNS Polska zainaugurował projekt mający na celu przyjrzenie się komunikacji marketingowej w przestrzeni publicznej. Partnerem projektu jest Good Looking Studio. Jak pokazuje badanie, Polacy cenią przestrzeń publiczną - ważne jest dla nich, aby ich miejscowość ładnie wyglądała (92%).
Ponadto dwóch na trzech Polaków jest zdania, że reklamy na ulicach, w ich obecnym kształcie, bardziej zaśmiecają, niż upiększają krajobraz.


Polacy o reklamach - wykres 1

Polacy o reklamach - wykres 2
Komentarze (1 - 3 z 3)
punkcie. Od kilkudziesięciu lat wciąż robią to samo. Jest kampania, więc także typowe myślenie, czyli: 30 sekundowa reklama w telewizji, nakręcona z rozmachem. Do tego wielkie billboardy. Kampania internetowa wciąż jest tylko wątkiem pobocznym." - Ivan Hernandez Inbound, Marketing Strategist
Przewidywania się sprawdzają, ale ciężko mi przekonać jeszcze klientów że wideo w internecie ma większą moc reklamową niż jakiś mega drogi plakat na budynku ;/