Łukasz Szewczyk08.09.2013 (14:07)brak komentarzy

Lifestyle TV: TVN Style liderem, największy wzrost BBC Lifestyle

W drugim miesiącu wakacji wśród kanałów lifestylowych pozostaje kobieca telewizja kanał TVN Style, natomiast TLC Polska wyprzedza męski TVN Turbo - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia. Największy wzrost udziałów notuje BBC Lifestyle.
Intensywnie kobieca jesień w TVN Style
W sierpniu 2013 roku wśród kanałów lifestylowych najpopularniejsza pozostaje telewizja TVN Style z wynikiem 32,7 tys. widzów, która jednocześnie w ujęciu rocznym notuje spadek udziałów o ponad 3 proc. Drugą pozycję rankingu utrzymuje Polsat Play z wynikiem 26,5 tys. widzów (wzrost o ponad 42 proc.), z kolei na trzecią pozycję utrzymuje TLC Polska - 24,9 tys. widzów (spadek o ponad 18 proc.).
W ujęciu rocznym, wśród kanałów lifestyle największy wzrost udziałów w widowni notuje kanał BBC Lifestyle (o 65,1 proc.). Największy spadek udziałów notuje Viacom Blink (o ponad 36,4 proc.).

Największą popularnością wśród widzów cieszyły się programy: "Chłopaki do wzięcia" w Polsat Play (256,8 tys. widzów), "Wstydliwe choroby" w TLC Polska (248 tys. widzów) oraz "Śmierć na 1000 sposobów" w Polsat Play (209,5 tys. widzów.

 Grupa 4+Sierpień 2013Sierpień 2012Zmiana SHR%
Lp.Kanał TVAMRSHR%AMRSHR%r/r
1.TVN Style 32 7700,6233 5220,64-3,1%
2.Polsat Play 26 5140,5018 4460,3542,5%
3.TLC 24 9160,4730 4190,58-18,7%
4.TVN Turbo 21 1020,4024 8800,48-16,0%
5.Polsat Cafe 18 9390,3617 6420,346,2%
6.kuchnia+ 9 1090,177 4430,1421,8%
7.Domo+ 7 8430,157 8620,15-0,7%
8.BBC Lifestyle 3 7460,072 2360,0465,1%
9.Polsat Food 3 7110,0700,00
10.CBS Drama 3 0160,064 3600,08-31,3%
11.Viacom Blink 1 1220,021 7210,03-36,4%
12.LOVE 1 0400,021 4460,03-28,6%

NAM: Oglądalność kanałów lifestyle - sierpień 2013 (4+)

W komercyjnej grupie wiekowej 16-49 lat na pozycję lidera utrzymuje natomiast TVN Style:

 Grupa 16-49Sierpień 2013Sierpień 2012Zmiana SHR%
Lp.Kanał TVAMRSHR%AMRSHR%r/r
1.TVN Style 17 8970,8419 9290,90-6,5%
2.TLC 14 7610,7018 1880,82-15,6%
3.Polsat Play 14 3380,689 9810,4549,3%
4.TVN Turbo 13 6150,6417 8310,81-20,6%
5.Polsat Cafe 9 6290,459 2600,428,1%
6.Domo+ 3 7060,173 9310,18-2,2%
7.kuchnia+ 3 4450,163 9760,18-10,0%
8.BBC Lifestyle 2 4280,111 4250,0678,1%
9.Polsat Food 2 1730,1000,00
10.CBS Drama 9470,052 5930,12-61,5%
11.LOVE 4940,027680,04-34,3%
12.Viacom Blink4290,021 1200,05-60,8%

NAM: Oglądalność kanałów lifestyle - sierpień 2013 (16-49)

Dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.

AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Atmedia dla Media2.pl (dane: Nielsen Audience Measurement)