25.10.2013 (9:45)3 komentarze
Stanisław Tym w spotach kampanii "Polak tym bardziej oszczędza ciepło" (wideo)
Pod hasłem "Polak tym bardziej oszczędza ciepło" ruszyła telewizyjna kampania społeczna Ministerstwa Środowiska, za którą odpowiada Grupa Eskadra. W spotach wystąpił Stanisław Tym.

Kampania "Polak tym bardziej oszczędza ciepło" promuje eko wiedzę na temat oszczędzania energii cieplnej. Kiedy skręcać kaloryfer? Kiedy wietrzyć mieszkanie? A przede wszystkim... dlaczego najwięcej ciepła ucieka przez głowę - o tych, i innych kwestiach opowie Stanisław Tym w spotach emitowanych w największych polskich stacjach telewizyjnych.
Na potrzeby kampanii stworzone zostały dwa filmy reklamowe - "Wszystkie miśki" oraz "Misiek lewy, misiek prawy", wyreżyserowane przez jednego z najbardziej znanych polskich reżyserów - Wojciecha Smarzowskiego. Za kreację i realizację spotów odpowiada Grupa Eskadra.
Dwa spoty, w dwóch wersjach (30 oraz 15 sekund), będą emitowane do 24 listopada w największych stacjach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsat, Discovery. Za zakup czasu antenowego odpowiada MediaVest.
Kampania zrealizowana została na zlecenie Ministerstwa Środowiska.
Na potrzeby kampanii stworzone zostały dwa filmy reklamowe - "Wszystkie miśki" oraz "Misiek lewy, misiek prawy", wyreżyserowane przez jednego z najbardziej znanych polskich reżyserów - Wojciecha Smarzowskiego. Za kreację i realizację spotów odpowiada Grupa Eskadra.
Wielką frajdą i wyróżnieniem był dla nas fakt, że mogliśmy pracować z osobami takiego formatu, jak Stanisław Tym i Wojtek Smarzowski - mówi Dominik Gil, dyrektor zarządzający Grupy Eskadra
Dwa spoty, w dwóch wersjach (30 oraz 15 sekund), będą emitowane do 24 listopada w największych stacjach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsat, Discovery. Za zakup czasu antenowego odpowiada MediaVest.
Kampania zrealizowana została na zlecenie Ministerstwa Środowiska.
Grupa Eskadra
Komentarze (1 - 3 z 3)