Łukasz Szewczyk20.11.2013 (0:18)brak komentarzy

Durex walczy z HIV. Ruszyła kampania #Someonelikeme (wideo)

Durex po raz kolejny włączyła się w walkę z HIV. W ramach tegorocznych działań, Durex uruchamia globalną aktywację #Someonelikeme, która zachęca ludzi z całego świata do szczerej rozmowy o seksie i dzielenia się swoimi historiami.
Akceptacja
Akceptacja
#Someonelikeme to globalny projekt przygotowany przez Durex we współpracy z MTV Staying Alive Foundation. Kampania skierowana jest do młodych ludzi i zachęca ich do otwartej rozmowy o swoich doświadczeniach seksualnych oraz dzielenia się przemyśleniami z innymi. W ramach #Someonelikeme powstała m.in. platforma, gdzie każdy może dodać swoją historię lub opinię na temat seksu, związków, pierwszego razu czy ochrony przed AIDS, nagraną w formie materiału video. Osią polskiej odsłony kampanii będą 4 krótkie filmy dotyczące takich tematów jak: Akceptacja, Intymność, Dojrzałość, Seks. Pierwsze litery tych słów tworzą skrót AIDS. Ich bohaterowie dzielą się swoimi historiami i przemyśleniami dotyczącymi elementów mających wpływ na jakość związków, seksu oraz odpowiedzialnych zachowań, które mogą nas ochronić przed AIDS. Poczynając od 7 listopada, materiały pojawiają się co tydzień na polskim profilu Durex na Facebooku.
Jako marka przykładająca szczególną wagę do zdrowia i bezpieczeństwa seksualnego ludzi na całym świecie, po raz kolejny włączamy się w walkę z HIV. Wierzymy także, że to przede wszystkim szczera rozmowa m.in. na tak ważne tematy jak poczucie akceptacji, intymność w związku, dojrzałość i wreszcie seks może poprawić jakość edukacji seksualnej, a tym samym powstrzymać wzrost zachorowań na AIDS i inne choroby przenoszone drogą płciową - mówi Barbara Opalińska, lider projektu #Someonelikeme po stronie marki Durex
Oprócz działań związanych ze Światowym Dniem AIDS, Durex jest partnerem całorocznych warsztatów edukacji seksualnej organizowanych w szkołach przez Społeczny Komitet ds. AIDS. Do tej pory wzięło w nich udział ponad 7000 uczniów.

Pierwszy film w ramach kampanii Durex #Someonelikeme: