17.12.2013 (16:46)6 komentarzy
Lipton gra z WOŚP - limitowana edycja herbat
Marka Lipton wesprze Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy przekazując część dochodu ze sprzedaży limitowanej edycji herbat. Już od grudnia w sklepach w całej Polsce można kupić herbatę Lipton Yellow Label w opakowaniach zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka.

Lipton z WOŚP
Zarówno Lipton, jak i Wielka Orkiestra Świątecznej pomocy są markami pełnymi optymizmu. Wierzymy, że Lipton grając razem z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy dołoży sporą cegiełkę do tej wspaniałej inicjatywy, a WOŚP osiągnie jeszcze lepszy wynik niż w zeszłym roku - mówi Sebastian Witkowski, Category Manager marki Lipton
Mechanizm działania akcji jest prosty. Wystarczy, że konsument wybierze jedno z zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka opakowań herbaty Lipton Yellow Label o pojemności: 50, 75, 88 lub 100 torebek. Część dochodu ze sprzedaży każdego pudełka (od 50 gr do 1 zł, w zależności od jego wielkości) marka przekazuje na cele Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.Aby dotrzeć do jak najszerszego grona konsumentów, którzy chcieliby wesprzeć szlachetne działania ekipy Jurka Owsiaka Lipton przygotował kampanie informująca o akcji. Wraz z początkiem grudnia w telewizji emitowane są 30 sekundowe spoty reklamowe, na kanałach TVN, TVN Mix Mux, TVN Mix+, pakiecie At Media, Discovery i na antenie tematycznych stacji Polsatu. W wybranych miastach Polski pojawia się również billboardy promujące szczytną inicjatywę. Za kreacje materiałów odpowiada agencja Advalue, a za zakup mediów PHD.
Komentarze (1 - 6 z 6)
A poważnie to prawda dzisiajszy Lipton to nie to samo co kiedyś.