Łukasz Szewczyk17.12.2013 (16:46)6 komentarzy

Lipton gra z WOŚP - limitowana edycja herbat

Marka Lipton wesprze Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy przekazując część dochodu ze sprzedaży limitowanej edycji herbat. Już od grudnia w sklepach w całej Polsce można kupić herbatę Lipton Yellow Label w opakowaniach zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka.
Lipton z WOŚP
Lipton z WOŚP
W tym roku Lipton zaangażował się w dobrze znaną wszystkim Polakom inicjatywę - Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, która od ponad 20 lat działa na rzecz ochrony zdrowia zarówno najmłodszych, jak i starszych.
Zarówno Lipton, jak i Wielka Orkiestra Świątecznej pomocy są markami pełnymi optymizmu. Wierzymy, że Lipton grając razem z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy dołoży sporą cegiełkę do tej wspaniałej inicjatywy, a WOŚP osiągnie jeszcze lepszy wynik niż w zeszłym roku - mówi Sebastian Witkowski, Category Manager marki Lipton
Mechanizm działania akcji jest prosty. Wystarczy, że konsument wybierze jedno z zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka opakowań herbaty Lipton Yellow Label o pojemności: 50, 75, 88 lub 100 torebek. Część dochodu ze sprzedaży każdego pudełka (od 50 gr do 1 zł, w zależności od jego wielkości) marka przekazuje na cele Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.Aby dotrzeć do jak najszerszego grona konsumentów, którzy chcieliby wesprzeć szlachetne działania ekipy Jurka Owsiaka Lipton przygotował kampanie informująca o akcji. Wraz z początkiem grudnia w telewizji emitowane są 30 sekundowe spoty reklamowe, na kanałach TVN, TVN Mix Mux, TVN Mix+, pakiecie At Media, Discovery i na antenie tematycznych stacji Polsatu. W wybranych miastach Polski pojawia się również billboardy promujące szczytną inicjatywę. Za kreacje materiałów odpowiada agencja Advalue, a za zakup mediów PHD.

Komentarze (1 - 6 z 6)

niejako przy okazji sam się też nieźle urządził a i dotacja pójdzie potem na Hare Kriszna Hare Hare.....
 0  
i na wodstok gdzie będzie biało w namiotach
 3  
A ja nie daję na WOŚP! Dawałem przez wiele lat, ale wiem że popełniałem błąd. No a w te Święta napiję się Dilmaha (zawsze był Lipton) ...
 3  
kupiłam tą herbatę i jest o wiele gorsza w smaku od poprzedniej, co się k... dzieje???
 3  
kupiłam tą herbatę i jest o wiele gorsza w smaku od poprzedniej, co się k... dzieje???
skoro cena ta sama a do tego jeszcze od każdego pudełka część dochodu idzie na Owsika to musieli zejść z czego? no chyba z.. jakości!.
A poważnie to prawda dzisiajszy Lipton to nie to samo co kiedyś.
 2  
Owsika powinni reklamować producenci nalewek dla żuli w podziękowaniu za Woodstock.
 1