01.04.2014 (21:52)1 komentarz
Nk.pl w ofercie IDMnet
Internetowy Dom Mediowy IDMnet oraz Admatica, zarządzająca na wyłączność sprzedażą powierzchni reklamowej serwisu nk.pl, nawiązały strategiczną współpracę o charakterze wielowymiarowym.
W związku z nawiązaniem współpracy z Admaticą IDMnet poszerzył swój cennik reklamowy o serwis nk.pl. Sieci wertykalne oraz pakiety tematyczne IDMnet zostały wzbogacone o odpowiednio dopasowane profile użytkowników serwisu nk.pl. W ten sposób na rynku pojawił się unikalny produkt odpowiadający zarówno na potrzebę dotarcia do precyzyjnej grupy odbiorców, jak dopasowania kontekstowego serwisów.
W ramach współpracy rozwijane będą kompetencje badawcze, mające na celu optymalizację i efektywność badań. Łącząc know-how serwisu nk.pl oraz wiedzę o zachowaniach użytkowników z innowacyjnymi rozwiązaniami instytutu badawczego Accorp, działającego w ramach IDMnet, rozwijana będzie również oferta szeroko rozumianego RTB.
Ponadto dzięki nowemu partnerstwu IDMnet znacznie zwiększył wolumen dla kampanii in-stream oraz mobile, zyskał możliwość szerokiego, dokładnego targetowania w tych kanałach, a także uplasował się na drugim miejscu (zaraz za YouTube) w kategorii "Rozrywka i Kultura" z wynikiem ponad 11 mln RU. W ofercie znalazły się również produkty dedykowane nk.pl, charakterystyczne dla tego serwisu społecznościowego.
W ramach współpracy rozwijane będą kompetencje badawcze, mające na celu optymalizację i efektywność badań. Łącząc know-how serwisu nk.pl oraz wiedzę o zachowaniach użytkowników z innowacyjnymi rozwiązaniami instytutu badawczego Accorp, działającego w ramach IDMnet, rozwijana będzie również oferta szeroko rozumianego RTB.
Komentarze (1 - 1 z 1)