Łukasz Szewczyk01.04.2014 (21:52)1 komentarz

Nk.pl w ofercie IDMnet

Internetowy Dom Mediowy IDMnet oraz Admatica, zarządzająca na wyłączność sprzedażą powierzchni reklamowej serwisu nk.pl, nawiązały strategiczną współpracę o charakterze wielowymiarowym.
W związku z nawiązaniem współpracy z Admaticą IDMnet poszerzył swój cennik reklamowy o serwis nk.pl. Sieci wertykalne oraz pakiety tematyczne IDMnet zostały wzbogacone o odpowiednio dopasowane profile użytkowników serwisu nk.pl. W ten sposób na rynku pojawił się unikalny produkt odpowiadający zarówno na potrzebę dotarcia do precyzyjnej grupy odbiorców, jak dopasowania kontekstowego serwisów.
Ponadto dzięki nowemu partnerstwu IDMnet znacznie zwiększył wolumen dla kampanii in-stream oraz mobile, zyskał możliwość szerokiego, dokładnego targetowania w tych kanałach, a także uplasował się na drugim miejscu (zaraz za YouTube) w kategorii "Rozrywka i Kultura" z wynikiem ponad 11 mln RU. W ofercie znalazły się również produkty dedykowane nk.pl, charakterystyczne dla tego serwisu społecznościowego.

W ramach współpracy rozwijane będą kompetencje badawcze, mające na celu optymalizację i efektywność badań. Łącząc know-how serwisu nk.pl oraz wiedzę o zachowaniach użytkowników z innowacyjnymi rozwiązaniami instytutu badawczego Accorp, działającego w ramach IDMnet, rozwijana będzie również oferta szeroko rozumianego RTB.

Komentarze (1 - 1 z 1)

Przecież nk pada jeśli już całkiem nie padło
 3