03.04.2014 (8:13)brak komentarzy
Internetowe Frisco.pl z nową kampanią w metrze. "Wygraj rok zakupów"
Frisco.pl rozpoczyna kampanię marketingową wokół wiosennego konkursu organizowanego pod hasłem "Wygraj rok zakupów". W ramach akcji ściany stacji Centrum warszawskiego metra zostały wyklejone grafikami, na których znalazło się ponad 20 promocyjnych artykułów.
Kampania marketingowa wokół konkursu obejmuje grafiki po obu stronach stacji Centrum, a także około 100 citylightów zlokalizowanych na przystankach komunikacji miejskiej i ścianach budynków w różnych częściach Warszawy. Poza outdoorem informacje o akcji znajdą się jeszcze w internecie, m.in. na popularnych portalach internetowych jak Onet.pl, Interia.pl czy Gazeta.pl oraz w social media. Dodatkowo w ramach kampanii rozsyłane będą mailingi do zewnętrznych baz danych. Za zakup mediów odpowiada Sales&More, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Po sukcesie uruchomionego w zeszłym roku pierwszego w Polsce wirtualnego supermarketu w metrze wracamy na stację Centrum. Po raz kolejny chcemy zadbać w ten sposób o rozpoznawalność naszego brandu, ale i promować wśród warszawiaków ideę spożywczych zakupów przez internet. Tym razem wychodzimy do nich z wiosennym konkursem, w którym do wygrania są bezpłatne zakupy we Frisco.pl nawet przez rok. Liczymy, że będzie to dodatkowa zachęta do korzystania z e-supermarketu, tym bardziej, że przed Wielkanocą na takich zakupach można zaoszczędzić sporo czasu - mówi Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl
Po zeskanowaniu za pomocą smartfona kodu QR z plakatów w metrze następuje przekierowanie na stronę, z której do pobrania jest kupon rabatowy Frisco o wartości 30 zł. Po potwierdzeniu adresu mailowego można przystąpić do składania zamówienia. By wziąć udział w konkursie, w koszyku musi znaleźć się przynajmniej jeden artykuł promocyjny, a wartość zakupów nie może być niższa niż 100 zł. Po złożeniu zamówienia na ekranie pojawi się okno z zadaniem konkursowym polegającym na dokończeniu zdania "Lubię zakupy we Frisco, bo...". Laureatami zostaną autorzy najciekawszych propozycji. Dla zwycięzcy przygotowano bezpłatne zakupy w e-supermarkecie przez rok w wysokości 13 tys. zł. Przewidziane są też dwie nagrody dodatkowe - każda z nich to rok zakupów za darmo we Frisco o wartości 10,4 tys. zł. Ponadto, wyróżnionych zostanie 100 uczestników, którzy otrzymają bon o nominale 100 zł. Łączna pula nagród wraz z kuponami rabatowymi wynosi 75 tys. zł. Więcej informacji i szczegółowy regulamin dostępny jest na www.frisco.pl.
Komentarze