Łukasz Szewczyk22.04.2014 (23:05)brak komentarzy

"Jasna strona orzeźwienia" w nowej kampanii Lipton Ice Tea (wideo)

Pod hasłem "Jasna strona orzeźwienia" rozpoczęła się ogólnopolska kampania marketingowa dla Lipton Ice Tea, która wspiera zmianę logotypu i opakowań produktu oraz nową komunikację Lipton Ice Tea jako marki radosnej, dynamicznej i nowoczesnej.
Kompleksowe działania zachęcają konsumentów do delektowania się orzeźwiającym smakiem Lipton Ice Tea, dzięki czemu mogą rzucić wyzwanie rutynie i spojrzeć na świat w nowy, inspirujący sposób! Dodatkowo w komunikacji podkreślono, że Lipton Ice Tea zawiera mniej cukru w porównaniu do innych słodzonych napojów gazowanych i niegazowanych.

Działania w ramach kampanii 360°, której hasłem jest "Jasna strona orzeźwienia", będą prowadzone w telewizji, na portalach internetowych, w mediach społecznościowych, kanałach video online oraz w punktach sprzedaży poprzez materiały POS (Point of Sale). Zaplanowane są także samplingi napoju. Dodatkowo Lipton Ice Tea będzie zachęcać konsumentów do wzięcia udziału w eventach marki na terenie całego kraju.

Koncepcję strategiczną kampanii 360° opracowała agencja DDB. Za przygotowanie reklamy telewizyjnej odpowiada Adam&Eve DDB, a jej adaptację powierzono agencji Gutenberg. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy PHD Media Direction. Strategię działań w Internecie opracowała agencja Digital One, a materiały POS przygotowało Pink Pepper Media. Organizacją eventów zajmuje się agencja Ewesa, natomiast wsparcie public relations kampanii zapewnia Questia.