06.06.2014 (17:42)6 komentarzy
Informacyjna TV: TVN24, Polsat News, Superstacja zyskują widzów, traci TVP Info
TVN24 telewizyjnym liderem wśród stacji informacyjnych - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl. Widzów zyskują także Polsat News, Superstacja, Polsat Biznes oraz TVN24 Biznes i Świat. Traci natomiast TVP Info.
W maju 2014 roku na czele wśród kanałów informacyjnych pozostaje TVN24 z wynikiem 183,2 tys. widzów. W porównania do tego samego okresu rok wcześniej stacja notuje wzrost o 7,4 tys. widzów. Na drugim miejscu plasuje się TVP Info ze spadkiem ponad 4,8 tys. widzów. Widzów zyskują także Polsat News (wzrost o 10,7 tys. widzów), Superstacja (wzrost o 3 tys. widzów) oraz Polsat Biznes (wzrost o 297 widzów).
AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Dodajmy, że kanał TVN24 Biznes i Świat ogląda średnio 14,8 tys. widzów, co w porównaniu z wynikami TVN CNBC z maj 2013 roku oznacza wzrost aż o 12,8 tys. widzów.
Maj 2014 | Grupa 4+ | Grupa 16-49 | |||
Lp. | Kanał TV | AMR | SHR% | AMR | SHR% |
---|---|---|---|---|---|
1. | TVN24 | 183 279 | 3,03% | 59 551 | 2,46% |
2. | TVP INFO | 162 019 | 2,68% | 23 944 | 0,99% |
3. | Polsat News | 65 598 | 1,08% | 22 078 | 0,91% |
4. | TVP Regionalna | 63 914 | 1,06% | 12 237 | 0,51% |
5. | TVN24 Biznes i Swiat | 14 860 | 0,25% | 6 004 | 0,25% |
6. | Superstacja | 14 760 | 0,24% | 2 217 | 0,09% |
7. | Polsat Biznes | 4 313 | 0,07% | 1 786 | 0,07% |
NAM: Oglądalność kanałów informacyjnych - maj 2014
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl
Komentarze (1 - 6 z 6)