Łukasz Szewczyk18.06.2014 (19:51)brak komentarzy

Disney Junior z kampanią wizerunkową "Zabawa, która inspiruje" (wideo)

Pod hasłem "Zabawa, która inspiruje" ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa kanału Disney Junior, która trwać będzie do połowy lipca.
Zabawa, która inspiruje
Zabawa, która inspiruje
Oprócz mediów własnych oraz mediów społecznościowych, działania obejmują outdoor CLP, frontlighty i billboardy. Spot wizerunkowy będzie emitowany na głównych antenach oraz w kanałach tematycznych TVN i Polsatu.

Kreacje, wyprodukowane przez Disneya, ukazują ulubione postaci widzów Disney Junior w towarzystwie bawiących cię dzieci.

Za pomysł kampanii oraz jej realizacje odpowiada zespół marketingu kanałów Disneya. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Carat Polska.



Oferta programowa kanału Disney Junior, w skład której wchodzą programy animowane i live-action, łączy dziedzictwo opowiadania historii i urocze postaci z procesem nauczania. Uwzględniając zagadnienia społeczne i emocjonalne związane z rozwojem dzieci w wieku 2-7 lat, Disney Junior dostarcza dzieciom i ich rodzinom wiele niezapomnianych wrażeń.