Łukasz Szewczyk23.06.2014 (14:54)brak komentarzy

Dariusz Janczewski General Managerem Viacom International Media Networks Polska

Dariusz Janczewski objął nowo utworzone stanowisko General Managera Viacom International Media Networks Polska, nadawcy m.in. MTV Polska, Viva Polska, Comedy Central czy Nickelodeon. Dotychczas Janczewski pełnił funkcję VP Ad Sales oraz Country Managera w Polsce.
Dariusz Janczewski
Do dotychczasowych obowiązków Dariusza Janczewskiego należał nadzór nad działem sprzedaży, współpraca z brokerem Premium TV oraz nadzór nad całością działań biznesowych VIMN w Polsce. W ramach nowych obowiązków Janczewski będzie odpowiedzialny m.in.: za wyniki finansowe regionu, nadzór nad strategią rozwoju VIMN w Polsce w kooperacji ze strukturami VIMN North oraz zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za relacje z kluczowymi klientami firmy.
Jesteśmy przekonani, że nowa rola Dariusza Janczewskiego oraz jego wymierne działania stworzą nowe możliwości do umacniania struktur VIMN w Polsce. Polska jest rynkiem o ogromnym potencjale, wiążemy z nim wiele nadziei. Według mnie Dariusz - jako szef polskiego zespołu - jest gwarancją sukcesu i świetnie prowadzonego biznesu - komentuje Magnus Kastner, Managing Director & EVP VIMN Northern Europe
Dariusz Janczewski dołączył do Viacom International Media Networks Polska w 2012 roku
i objął stanowisko wiceprezesa ds. sprzedaży oraz country managera. Ma 17-letnie doświadczenie na rynku mediów. Karierę zaczynał w agencjach Saatchi&Saatchi oraz w Ogilvy & Mather. W 1999 związał się z domem mediowym OMD Media Direction, gdzie piastował stanowisko Media Manager, Deputy Media Director, a następnie Managing Director & New Business. Jest absolwentem Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Viacom International Media Networks w Polsce posiada w swoim portfolio kanały telewizyjne grup Kids and Family (Nickelodeon, Nickelodeon HD oraz Nick Jr.), Youth and Music (MTV,VH1, MTV Live HD) oraz Entertainment (Viva, Comedy Central, Comedy Central Family, Viacom Blink!), jak również witryny internetowe, oferujące łącznie ponad 700 godzin treści wideo, 100 gier i 50 000 teledysków. Dopełnieniem multimedialnej oferty jest telefonia komórkowa MTV Mobile. Globalnie spółka jest częścią koncernu Viacom.