Łukasz Szewczyk29.06.2014 (20:09)3 komentarze

Pierwszy "słodki" samolot - współpraca marek "Grześki" i LOT

Marka Grześki wkroczyła w świat awiacji. Przez najbliższe pół roku samolot należący do Polskich Linii Lotniczych LOT będzie pod marką Grześki obsługiwał pasażerów podróżujących po Europie.
Pierwszy "słodki" samolot we flocie PLL LOT
Pierwszy "słodki" samolot we flocie PLL LOT
Marka "Grześki" kontynuuje, rozpoczęty w konkursie "Gdzie Cię grześkość poniesie?" wątek lotniczy i zaprasza na loty "grześkim" samolotem, realizowane w ramach sieci połączeń europejskich. Embraer 175, obrandowany w nocy z 28 na 29 maja, swój debiut podniebny, ma już za sobą. Odrzutowiec w grześkich barwach - z logo marki "Grześki" widocznym po obu stronach kadłuba i "czekoladowym" statecznikiem zasilił flotę Polskich Linii Lotniczych LOT i jako regularny samolot rejsowy będzie latał przez najbliższe pół roku na europejskich trasach. To pierwsza tego typu akcja promocyjna marek słodyczy w Polsce.
Pojawienie się grześkich wafelków na stateczniku i kadłubie samolotu należącego do PLL LOT to dla nas coś więcej niż tylko reklama z wykorzystaniem unikalnej "powierzchni". Współpraca z LOT-em ma dla nas głębsze znaczenie - jest to działanie oparte na partnerstwie i połączeniu wspólnych wartości. Bo chociaż obie marki działają w tak różnych branżach, mają jednak ze sobą wiele wspólnego - polski kapitał, polską tradycję i kilkadziesiąt lat doświadczeń na rynku. Wykorzystując potencjał Grześków i LOT-u chcemy, poza osiągnięciem obopólnych korzyści wizerunkowych, budować wartość "polskiej marki"... Polskie firmy potrafią czerpać z tradycji i traktując ją, jako jeden z elementów budowania przewagi konkurencyjnej, z powodzeniem walczą o konsumenta - mówi Beata Telega, Senior Brand Manager w Colian Sp. z o.o
Obecne, wspólne działania marek "Grześki" i LOT-u stanowią kontynuację współpracy rozpoczętej kampanią promującą konkurs "Gdzie Cię grześkość poniesie?". Obie te aktywacje realizowane są w ramach nowej strategii komunikacyjnej, opartej na idei grześkości i przesłaniu "Bądź grześki! Chrup swoje!".
Za organizację i realizację akcji odpowiada Agencja cross komunikacji XConcept.

Komentarze (1 - 3 z 3)

ale wiocha
 1  
@marcinGL
dlaczego wiocha?już nie pamiętam,która to linia europejska (bodajże jetBlue)na kadłubach swoich maszyn wymalowane ma miśki Haribo i nazwę firmy.Fakt faktem,że nie jest to narodowy przewoźnik jak jest w przypadku LOT-u.
 0  
Jaka wiocha??? Idź sobie na lotnisko od strony spotterskiej i zobacz malowania samolotów, są przeróżne, ale ty pewnie nie byłeś nigdy na lotnisku, nie mówiąc o locie samolotem.
 0