19.07.2014 (14:57)brak komentarzy
Ruszyła kampania "Łódzkie ma pomysł" (wideo)
"Łódzkie ma pomysł" - wystartowała kampania promująca województwo łódzkie, za strategię, kreację i realizację działań odpowiada Grupa Eskadra. Kampania oparta jest na idei konkursu.

Łódzkie ma pomysł
Fundamentem kampanii jest konkurs "Łódzkie ma pomysł!" na najciekawsze i oryginalne projekty z dziedziny sztuki, designu, kultury, biznesu, nauki czy nowych technologii, które mogą uczynić życie społeczności lokalnej przyjemniejszym i łatwiejszym. Uczestnicy będą mogli nadsyłać zgłoszenia za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej. Zwycięzca konkursu otrzyma 50 000 zł na wsparcie realizacji swojego pomysłu.
Postawiliśmy na budowanie wizerunku województwa łódzkiego poprzez pokazywanie pionierskich i innowacyjnych rozwiązań, które zostały zrealizowane w tym regionie. Naszym celem jest zmiana postrzegania Łódzkiego zarówno przez samych jego mieszkańców, jak i - w dalszym ogólnopolskim etapie kampanii - przez Polaków w ogóle - mówi Dominik Gil, dyrektor zarządzający Grupy Eskadra
Konkurs ma promować design thinking, czyli myślenie projektowe. Jego mechanizm i założenia mają inspirować mieszkańców oraz angażować ich do podejmowania lokalnych, oddolnych inicjatyw. Właśnie z tego powodu, zamiast kampanii nastawionej na komunikację jednokierunkową, Eskadra postanowiła wciągnąć mieszkańców województwa w interakcję, zachęcić do współudziału i realnego wpływu na działania promocyjne. Jest to krok w stronę partycypacji społecznej 2.0 i tzw. public engagement.Graficznym motywem przewodnim kampanii jest samoprzylepna karteczka na notatki. - Wiele pomysłów na innowacyjne projekty zaczyna się właśnie od niej, dlatego jest prawdziwym symbolem kreatywności i myślenia projektowego - mówi Dominik Gil
Działania wizerunkowe przeprowadzane są w mediach (prasa, radio, TV, Internet) oraz outdoorze na terenie całego województwa łódzkiego. Dodatkowym działaniem promującym zarówno konkurs, jak i całą kampanię jest seria eventów w ponad 20 miastach regionu - w specjalnym namiocie organizowane będą darmowe szkolenia z zakresu kreatywnego rozwiązywania problemów i myślenia projektowego. Za stworzenie strategii działań oraz platformy kreatywnej odpowiada Grupa Eskadra, za zakup i planowanie mediów - Havas Media. Kampania realizowana jest na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego i potrwa do czerwca 2015.
Komentarze