Łukasz Szewczyk19.07.2014 (15:20)brak komentarzy

LOT angażuje się w kampanię walki z rakiem

Przez cały październik stewardesy i stewardzi LOT-u będą nosić w klapach swoich mundurów różowe wstążeczki. To znak zaangażowania się w polską część międzynarodowej kampanii walki z rakiem piersi.
Personel pokładowy LOT-u wspiera kampanię walki z rakiem
Personel pokładowy LOT-u wspiera kampanię walki z rakiem
Październik, jak co roku, obchodzony będzie jako miesiąc walki z rakiem. W 2014 r. LOT już po raz szósty został partnerem Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi w Polsce.
Ponownie przyłączył się do akcji profilaktyki, szerząc ideę projektu - wczesne wykrycie raka piersi może uratować życie.

Przez miesiąc personel pokładowy PLL LOT będzie nosić w klapach mundurów różowe wstążeczki symbolizujące akcję. Przez dwa tygodnie informacje na temat Kampanii przekazywane będą także podczas zapowiedzi pokładowych w czasie rejsów polskiego przewoźnika.
Zaangażowanie LOT jest bezcenne. Nie ma lepszej metody niż uświadamianie konieczności regularnych badań, a przede wszystkim tego, że rak piersi wcześnie wykryty jest całkowicie wyleczalny - mówi Elżbieta Borsuk, szef komunikacji Estee Lauder
Organizatorem międzynarodowej Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi, koncentrującej się na ratowaniu życia kobiet na całym świecie i realizacji wizji świata bez raka piersi jest firma Estée Lauder Companies. Tegoroczne hasło - "Pokonajmy raka piersi. Razem jesteśmy silniejsi." to wezwanie, które przybliża do całkowitego wyeliminowania raka piersi z naszego życia. W tym roku celem kampanii jest zebranie pięciu milionów dolarów, które zostaną przeznaczone na badania nad rakiem piersi.