03.10.2014 (11:28)2 komentarze
Grupa Eskadra promuje Łódzkie - kampania "Łódzkie ma pomysł!" (wideo)
Wystartowała promująca markę Łódzkie ogólnopolska kampania reklamowa województwa łódzkiego pod hasłem "Łódzkie ma pomysł!". Jest to pierwsza ogólnopolska crossmediowa kampania wizerunkowa tego regionu. Za strategię, kreację oraz realizację działań odpowiada Grupa Eskadra.

"Łódzkie ma pomysł!” - billboard weekend
Naszą strategię oparliśmy na budowaniu wizerunku województwa poprzez pokazywanie pionierskich rozwiązań, które zostały zrealizowanie w tym regionie. Zgodnie z przyjętymi założeniami, celem kampanii jest promowanie Łódzkiego nie tylko jako pioniera myślenia projektowego, ale także jako regionu posiadającego bogaty arsenał atrakcji turystycznych, sportowych czy kulturalnych, a więc takiego, który warto odwiedzić - mówi Maciej Łaski, p.o. Dyrektor Departamentu Promocji i Współpracy Zagranicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego
Znane już z pierwszego etapu kampanii hasło "Łódzkie ma pomysł" zostało wykorzystane w nowych kontekstach w taki sposób, by tworzyło pełne stwierdzenia, np.: "Łódzkie ma pomysł na kulturę", "Łódzkie ma pomysł na weekend" oraz "Łódzkie ma pomysł na innowacje". Wszystkie komunikaty znajdują potwierdzenie w projektach zrealizowanych w Łódzkim. 
"Łódzkie ma pomysł!" - billboard innowacje
W ramach kampanii Grupa Eskadra przygotowała spot telewizyjny. Głównym zamysłem filmu jest oryginalne zilustrowanie myślenia projektowego oraz pionierskich projektów zrealizowanych w województwie łódzkim. Spot wyróżnia się nietypową dla komunikacji miast i regionów stylistyką: zdjęcia z aktorami wzbogacono minimalistyczną animacją i połączono z techniką stop-motion.
Oryginalne będą także citylighty, w których wykorzystano prawdziwe karteczki z pomysłami, powiewające na plakacie dzięki ukrytym w gablotach wiatraczkom - mówi Dominik Gil, dyrektor zarządzający w Grupie Eskadra

"Łódzkie ma pomysł!" - billboard kultura
Komentarze (1 - 2 z 2)