Łukasz Szewczyk22.10.2014 (11:52)1 komentarz

Ruszyło KeepItReal - KFC stawia na młodych ludzi z pasją

Wystartowała platforma komunikacyjna KeepItReal dedykowana dla młodych użytkowników Internetu. Koncept kreatywny opiera się na afirmacji pasji i prawdziwych emocji. Mecenasem platformy jest marka KFC, która cechy takie jak prawdziwość i indywidualizm oraz wesprzeć młodą grupę odbiorców.
KeepItReal
KeepItReal
Platforma KeepItReal to miejsce dla każdego dla kogo nie ma nic bardziej prawdziwego, niż pasja, której poświęca się każdego dnia. Obojętnie, czy jest to ulubiony sport, hobby, czy jakakolwiek inna "zajawka". Do grona użytkowników zapraszani są wszyscy Ci, którzy robią w życiu coś, co naprawdę kochają, łapią wyjątkową chwilę i chcą się tym dzielić ze społecznością #KeepItReal.
Jak można zaprezentować swoje pasje?
Portal skupia w jednym miejscu posty z pozostałych portali społecznościowych, dzięki ich oznaczeniu przy publikacji odpowiednim hasztagiem. W serwisie każdy użytkownik poza prezentowaniem siebie, może zostać wyróżniony przez innych. Zbierając "lajki" pod swoimi dokonaniami trafia do rankingu najlepszych osób w pasji - jego zaangażowanie może zostać zauważone i docenione przez innych. Co więcej może także wymieniać doświadczenia, inspirować się i być bliżej społeczności osób o podobnych do jego zainteresowaniach. Dodatkowo dla użytkowników przygotowane zostały tzw. tygodnie pasji, w trakcie trwania których na serwisie i w wybranych miastach planowane są akcje specjalne oraz mapa, na której można dodawać i wyszukiwać miejsca, w których dzieją się najciekawsze aktywności związane z danym hobby.

Gdzie można zaprezentować swoje pasje?
Każdy użytkownik platformy #KeepItReal poza założeniem profilu nie musi zmieniać swoich codziennych nawyków i instalować kolejnych aplikacji. Wystarczy, że połączy swój profil z pozostałymi serwisami społecznościwymi, takimi jak Facebook, Twitter, Instagram, YouTube bądź Vine. Następnym krokiem jest wybór swojego nicku oraz wrzucenie przy publikacjach odpowiednich hasztagów, takich jak #keepitreal, #twójnick, oraz opcjonalnie #k_twojapasja (np. #k_football, jeśli właśnie strzelił bramkę roku).

Za koncept oraz kreację odpowiada McCann Worldgroup.

Komentarze (1 - 1 z 1)

Fajnie... bardzo fajnie... młodzi ludzie nażrą się chemikaliów z KFC, w wieku 30-40 lat umrą to się weźmie nowych. Zawsze będą młodzi... nawet w trumnie jak Tow. Lenin będą po 50 latach wyglądali.
 2