17.11.2014 (16:46)brak komentarzy
Nowy pakiet reklamowy na rynku przewodników telewizyjnych
Biuro reklamy Grupy Polskapresse uruchomiło nowy pakiet reklamowy Wider TV Guide, który skupia trzy przewodniki telewizyjne - Tele Magazyn, Tele Program oraz TV Przewodnik.
Wider TV Guide to kolejny produkt wchodzący w skład pakietów Wider ADS Solutions, które Grupa Polskapresse uruchomiła w kwietniu 2014 roku. Nowy pakiet skierowany jest do czytelników prasy telewizyjnej, a jego oferta obejmuje trzy tytuły dodatków telewizyjnych ukazujących się razem z dziennikami Polskapresse, Mediów Regionalnych oraz Express Media - Tele Magazyn, Tele Program oraz TV Przewodnik.
Wider to marka, która łączy ofertę reklamową wszystkich tytułów i serwisów należących do Grupy Polskapresse. Oferta reklamowa Wider zawiera pakiety skierowane do prasy płatnej i bezpłatnej - Wider prasa oraz serwisów internetowych WIDER net.
Za sprzedaż pakietu Wider TV Guide odpowiedzialne są biura reklamy Polskapresse, Mediów Regionalnych i Express Media.
Nakład dziewiętnastu dzienników ukazujących się razem z trzema dodatkami TV wchodzącymi w skład pakietu Wider TV Guide to 1 041 000 egzemplarzy (wg. ZKDP, VIII 2014).
Wider to marka, która łączy ofertę reklamową wszystkich tytułów i serwisów należących do Grupy Polskapresse. Oferta reklamowa Wider zawiera pakiety skierowane do prasy płatnej i bezpłatnej - Wider prasa oraz serwisów internetowych WIDER net.
Za sprzedaż pakietu Wider TV Guide odpowiedzialne są biura reklamy Polskapresse, Mediów Regionalnych i Express Media.
Komentarze