Łukasz Szewczyk18.12.2014 (9:15)brak komentarzy

BP promuje zimowe kawy Wild Bean Cafe

Trwa kolejna kampania reklamowa koncernu BP realizowana przez dom mediowy Mindshare Polska. Akcja promuje nowe, zimowe kawy 100% Arabica w trzech wariantach smakowych
oferowane w kawiarniach Wild Bean Cafe na stacjach BP. Działania prowadzone są w radiu
oraz online.
Zimowe kawy Wild Bean Cafe
Zimowe kawy Wild Bean Cafe
15 grudnia 2014 r. wystartowała druga odsłona kampanii reklamowej Wild Bean Cafe promująca zimowe kawy z rozgrzewającymi dodatkami. "Bohaterkami" kampanii są trzy nowe kawy: piernikowa z imbirem, szarlotkowa z cynamonem oraz amaretto z migdałami. Nowe, zimowe kawy 100% Arabica dostępne będą w kawiarniach Wild Bean Cafe do marca 2015 r.
Działania reklamowe realizowane są w radiu oraz online. 30-sekundowe spoty emitowane są na antenach ogólnopolskich i regionalnych stacji radiowych, w ramach pakietów Drapacz Chmur, RMF 3D, Trójka Premium oraz Zet Total. Działania promocyjne prowadzone są również w internecie m.in. na kluczowych portalach ogólnoinformacyjnych oraz motoryzacyjnych, a także w ramach Google Display Network i kampanii AdWords w wyszukiwarce Google.

Dom mediowy Mindshare Polska odpowiedzialny jest za doradztwo strategiczne, planowanie, zakup i optymalizację mediów. Kreacje przygotowała agencja Ogilvy & Mather.

Pierwsza odsłona kampanii Wild Bean Cafe prowadzona była w listopadzie 2014 roku. Aktywności skupiały się wówczas na OOH, online oraz mobile. Działania realizowane były także w wiodących tytułach prasy opiniotwórczej i lifestyle wydawanych na tablety.